Kötü Çocuklar: Soluk Soluğa - M. Leighton Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Temmuz 31, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Kötü Çocuklar: Soluk Soluğa
Özgün adı: Down to You
Yazar: M. Leighton
Seri: Kötü Çocuklar, #1
Çeviren: Banu Belgi
Sayfa sayısı: 300
Türü: Yetişkin, Romantik
Yayın evi: Optimum Kitap

Bir kız, iki erkek ve bir aşk üçgeninin ateşli hikayesi Olivia Townsend özel biri değildir. Okul ücretini çıkarmak için çalışan, babasının işlerini yürütmesine yardım eden sıradan bir kızdır. Babasını terk edecek ikinci kadın olmamaya kararlıdır, kendi hayatını askıya alması gerekse bile… Olivia için, yapması gereken şeyler bellidir. Fakat, Cash ve Nash Davenport ile tanıştıktan sonra her şey karmaşık hale gelir. Onlar kardeştir. Hem de ikiz. Cash, onun bir erkekte istediği her şeye sahiptir. Tehlikeli ve ne olursa olsun onu yatağa atmayı isteyen seksi, kötü bir erkektir. Olivia'yı baştan çıkarır ve tek bir öpücükle, kötü olduğunu unutturur. Nash, onun bir erkekte ihtiyaç duyduğu her şeydir. Başarılı, sorumluluk sahibi ve son derece tutkulu bir erkektir. Ama o, Liv'in zengin ve güzel kuzeni Marissa ile birliktedir. Yine de bu, Olivia'nın ona baktığında erimesini durdurmaz. Tek bir dokunuşla, neden asla birlikte olamayacaklarını unutturur. Olivia, onların bir şey sakladığını öğrenince, siyah beyaz olan her şey grileşir. Olabildiğince hızlı bir şekilde kaçmasını gerektiren bir şey… Ama kaçmak için çok geçtir. Olivia artık olayların içindedir. Ve aşıktır. İkisine de. İki kardeş de Olivia'nın kalbini titretir. İki kardeş de Olivia'yı heyecanlandırır. Olivia ikisini de ister. Ve onlar da Olivia'yı. Peki, Olivia nasıl bir seçim yapacak?
YORUM
Normalde aşk üçlemeleri olan kitapları çok sevmem ama bu kitap... o.O
Direk sonundan bahsetmek istiyorum.. O nasıl bir sondu öyle? :O Cash'in sırrını öğrenince eminim herkes benimle aynı tepkiyi vermiştir: 'Yuh, yok artık'. Beklemiyordum çünkü...
Olivia'nın ikilemleri beni öldürdü. Kötü çocuk varken iyiye kim bakar ki? :P Neyse Cash aşkımı bir kenara bırakıyorum, biraz kitaptan bahsedeyim.
Kitabın giriş sahnesi beni bitirdi zaten. Olivia barda yanlışlıkla (!) Cash'i soyuyor.  Evet, yanlışlıkla... Çocuk da ne yapsın öyle güzel kızın karşısında sesini çıkarmıyor. :P Ehem, neyse. Cash'in bir de ikiz kardeşi var Nash. Cash biraz daha kafasına buyruk bir tip, kelimenin tam anlamıyla Kötü Çocuk. Ayrıca bir bar işletmecisi. Nash hukuk okuyor, kariyeri ve hedefleri var. Yani tam ideal bir erkek ama kız arkadaşı var... (Buna rağmen Olivia'ya bakıyor terbiyesiz. :P)
Olivia'nın daha önceden çıktığı çocuklarla ilgili 'kötü' anıları olduğundan Cash'le Nash arasında ikilemde kalıyor. Tanıtım kısmında da yer aldığı gibi Olivia aşk üçlemesinin içinde. Kızın iki çocuğu birden götürmesi de cabası zaten. Neeeyse, yine de güzel bir sondu devamını kısa zamanda getiririm muhtemelen.
Ayrıca Cash'in muhasebeciler hakkında söyledikleri kalbimi kırdı :((( Ben de muhasebecilik okuyorum da. :D (Alıntılar kısmında söylediklerini okuyabilirsiniz. :P)
PUAN
ALINTILAR
"Çalışmıyor mu araban?"
"I-ıh."
"Sorun ne?"
"Bilmem ki. Yumurtalıklarım var benim; dolayısıyla da makineli olan hiçbir şeyle iyi geçinemem."
"Ee, branşın ne?"
"Muhasebe."
"Muhasebe mi? Muhasebe saçlarını topuz yapan ve ortopedik ayakkabılarla dolu bir ayakkabılığı olan evde kalmış kız kurularına göre bir bölümdür. Sen neden onu seçtin ki?"
 Kendi kendime kaybolduğum anın tam olarak bu an olduğunu düşünüyorum.
Cash'te kayboldum. Sonsuza kadar.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum