Düşüş - Lauren Kate Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 24, 2013

TANITIM
Kitabın adı: Düşüş
Özgün adı: Fallen
Yazar: Lauren Kate
Seri: Düşüş Serisi 1/4
Çeviren: Eren Abaka
Sayfa sayısı: 384
Türü: Fantastik
Yayın evi: Epsilon Yayınları

Alacakaranlık Serisinin bitmesine üzülüp doyamayanlar için...

Lauren Kate'in kusursuz yabancılarına... Meleklerine aşık olacaksınız!

Bazı melekler düşmeye mahkûmdur. Düşüşe hazır mısınız?

Luce, Daniel'ı gördüğü an tuhaf ama tanıdık bir hisle sarsıldı. Onda bilindik bir şeyler vardı. Yeni okuluna adımını attığı ilk gün onun diğerlerinden farklı olduğunu anlamıştı. Fakat Daniel anlaşılmaz bir şekilde ona karşı mesafeliydi. Luce ise pervane misali ateşe taparcasına onun çekim alanına girdiğini biliyordu. Hislerinin peşine düşüp gerçeklerle yüzleşmeye hazır mıydı? Küçücük bir sır hayatlarını ne yönde değiştirecekti? Cevaplar gerçekleri anlamlandırmada yeterli olacak mıydı?


YORUM
Fısıltı kitabını okuduktan sonra Fısıltı tadında bir hikaye umarak aldım, okudum. Ya çok büyük bir beklentim vardı da bana sıkıcı geldi ya da gerçekten öyleydi. Doğruyu söylemek gerekirse kitapta çok sıradan bir olay var ve o da zaten sürekli dönüp duruyor. Ne yalan söyleyeyim okurken sıkıldım, hatta bunaldım. Başladığım bir kitabı yarım bırakmayı sevmediğim için de kitabın sonunu getirdim. Gelin sorun ki, zarla zorla bitirdim. Kitabın bitmesi çok zamanımı aldı. Günde yaklaşık sadece 2 bölüm okuyabiliyordum ki bu bazen 1 bölüm de oluyordu. Onun yerine ne şahane kitaplar daha okurdum... Her neyse, işin aslı bu kitabı çok sevenlerin olduğunu da duydum ama ben bunlardan biri değilim. Maalesef tavsiye etmiyorum. Beğenmedim. Kimseyi etkilemek istemem ama -bence- zaman kaybıydı. İlla da merak edip alırsanız, okuyun derim. Hiç yoktan güzel ve eğlenceli sahneler de vardı.


PUAN
ALINTILAR
"Söylediğim şeyi hatırlamaya çalış." 
"Hangi bölümünü?" diye sordu Luce, hafif panikleyerek.
"Yapabildiğin kadarını—ama daha çok, seni sevdiğimi."
Luce her geçen gün -özellikle de Daniel geldiğinden beri- hiçbir şeyi "normal" ya da "mantıklı" bir şekilde yapamayacağını ispatlamıştı.


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum