Karanlığın Elli Tonu - E. L. James Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 26, 2013

TANITIM

Kitabın adı: Karanlığın Elli Tonu
Özgün adı: Fifty Shades Darker
Yazar: E. L. James
Seri: Elli Ton, #2
Çeviren: Sevinç S. Tezcan
Sayfa sayısı: 640
Türü: Romantik, Yetişkin
Yayın evi: Pegasus Yayınları

Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı...

Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

Ruhu yaralı genç girişimci Christian Grey'in karanlık sırlarının yıldırdığı Anastasia Steele, ilişkilerine son noktayı koyup bir yayın evinde çalışmaya başlar. Ama Grey'e duyduğu karşı konulmaz çekim hala etkisini sürdürmektedir. Grey yeni bir teklifle gelince ona karşı koyamaz. Nihayet her şey daha iyiye gidiyor gibi göründüğü sırada birden geçmişin hayaletleri ortaya çıkar. Anastasia, sorunlu, hırslı ve talepkar Elli Ton'un sinir bozucu geçmişi hakkında, tahminlerinin çok ötesinde şeyler öğrenir ve ilişkileri bir kez daha tehdit altına girer.

Grey içindeki şeytanlarla savaşırken, Ana da hayatının en önemli seçimini yapmak zorunda kalır. Ve bu kararı tek başına vermelidir...

YORUM
Elli Ton serisinin ikinci kitabını da bitirdim. Evet, itiraf ediyorum gerçekten güzeldi. Grinin Elli Tonu kitabında alıştığım için mi bilemiyorum ama ilk kitaba nazaran anlatılanlar o kadar ağır değildi bence. Doğruyu söylemek gerekirse 640 sayfa olmasına rağmen kitap çok hızlı bitti. E L James, kitapta akıcılığın ne olduğunu kesinlikle biliyor. Kitap çok güzel ve çok da meraklı bir yerde son yapıldı. Tabii ki ardından hemen üçüncü kitaba başlayacağım kesin.

Christian Grey, bu kitapta korumacılığını daha çok ön plana çıkarıyor. Ve Christian, yavaş yavaş Ana'ya aşık olduğunu anlıyor. Korumacılık konusunda evet, bazen ben bile yok artık abarttı diyorum ama yakışıklı baş karakterimiz çok kıskanç! Ve Anastasia, her zaman ki gibi Christian'ın sözlerini pek dinlemiyor ve bu da Christian'ı deli ediyor. Buna benzer çok sahne yazılmış ama her seferinde yazar beni güldürmeyi başardı doğrusu. Kısacası, kitabı okurken eğlendim. İlk kitabı okuduktan sonra devamını merak ediyorsunuz zaten. Yaş sınırlamasına uyduğunuz sürece kitabı okumanızda çok bir zarar görmüyorum.

PUAN

ALINTILAR

(4 gün ayrı kaldıktan sonra)
Christian "En son ne zaman yemek yedin?" diye çıkıştı.
Lanet olsun. "Merhaba Christian, seni de tekrar görmek çok güzel."
"Şu anda ukalalık yapmanı istemiyorum. Bana cevap ver." gözleri çakmak çakmaktı.

"Bazen gerçekten de kalın kafalı oluyorsun Christian."
"Kalın kafalı mı? Ben mi? Bana hitap şeklinizi beğendiğim söylenemez Bayan Steele."
"Kalın kafalılık yapma o zaman."

"Dondurma nerede?" diye sordu Christian.
"Fırında." diyerek güldüm.
"Alaycılık kıvrak zekanın bir biçimidir Bayan Steele." dedi.

"Bana tam olarak neden kızgınsın?" diye sordu Christian.
"Liste ister misin?" dedim.
"Bir listemi var?"
"Bunu yatakta tartışabilir miyiz?"
"Hayır."

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum