Özgürlüğün Elli Tonu - E. L. James Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 27, 2013

TANITIM
Kitabın adı: Özgürlüğün Elli Tonu
Özgün adı: Fifty Shades Freed
Yazar: E. L. James
Seri: Elli Ton, #3
Çeviren: Sevinç S. Tezcan
Sayfa sayısı: 704
Türü: Romantik, Yetişkin
Yayın evi: Pegasus Yayınları

Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı...

Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

Anastasia Steele'in ne istediğini bilen, göz alıcı iş adamı Christian Grey'le tanışması, her ikisinin de hayatlarını geri dönülmez biçimde değiştiren şehvetli bir ilişkinin kıvılcımını çakmıştır. Christian'ın sıra dışı zevkleri karşısında şoka uğrayan, ondan hem hoşlanan hem de korkan Ana, daha derin bir bağlılık istiyordur. Onu yanında tutmaya kararlı olan Christian, bunu kabul eder.

Şimdi her şeye sahiptirler; aşk, tutku, yakınlık, servet ve sonsuz olasılıklarla dolu bir dünya. Ana, Grey'i sevmenin kolay olmayacağını ve beraberliklerinin her ikisinin de tahmin edemeyeceği zorluklar getireceğinin her zaman farkında olmuştur. Anastasia'nın kendi benliğinden ve bağımsızlığından ödün vermeden Grey'in yaşam stiline uyum sağlamayı öğrenmesi, Grey'in ise kontrol dürtüsünü aşması ve kendisini altüst eden fırtınaları arkasında bırakması gerekmiştir.

Ama geçmişle hesapları henüz kapanmamıştır. Tam her şeye sahip gibi göründükleri bir anda, talihsizlik ve kader bir araya gelip Ananın en korkunç kabuslarını gerçeğe dönüştürür...

YORUM
İtiraf ediyorum; hiç bitmesin istedim. İlk olarak, kitabın başları çok yavaş işleniyordu ve sıkılmıştım. Başlarından kastım rahat bir şekilde 400 sayfa diyebilirim. Sanki yazar kitabı kalın yapabilmek için uzatmış da uzatmış. Ama gel gelelim kitabın bütün büyüsünü sona saklamış. Ve H-A-R-İ-K-A-Y-D-I!

Yazarın düğün sahnesi gibi büyük bir şeyi nasıl atladığına anlamıyorum. Ana ve Christian için gerçekten çok büyük bir şeydi bence. Tamam, Ana'nın hayalleriyle düğünü az çok anlatmış ama düğünü özel olarak anlatmak başka, hayal olarak anlatmak başka. Yani bazı gereksiz sahnelere yer vereceğine keşke onunla başlasaymış kitaba. -Bu arada kitap balayı için gittikleri tatil ile başlıyor.- Her neyse, spoiler vermemek için kendimi yıpratıyorum resmen. :)) Yani sırf kitabın sonu için okunur kitap. O kadar güzel bir son yapılmış. Christian ve Ana'nın ilk karşılaşmalarını, yani Grinin Elli Tonu kitabındaki röportaj kitabın sonunda Christian gözünden anlatılıyor. Christian gözünden bir kitap yazılsa, hiç sıkılmadan aynı sahneleri okuyabilirdim sanırım. Kitabın sonuna geldiğimde keşke yavaş okusaydım, bitmeseydi falan dedim. Çok güzeldi ve tekrar söylüyorum, yaş sınırına uyduğunuz sürece kitabı okuyun derim.

PUAN

ALINTILAR

Ah Christian... Benim sahiplenici, kıskanç, kontrol manyağı Elli Ton'um...

(Christian'ın Ana'ya doğum günü hediyesi notu.)
Anastasia,
Benim için daha fazlasısın,
Aşkımsın, hayatımsın.

Christian.

"Onu seviyorum. Dünyamın merkezi o. Benim için güneş onunla doğup onunla batıyor."

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

1 Yorum

  1. Acaba özgürlügün elli tonunun sonunda mutlu son var mi

    YanıtlaSil