Siyah Buz - Becca Fitzpatrick Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mart 12, 2015


TANITIM
Kitabın adı: Siyah Buz
Özgün adı: Black Ice
Yazar: Becca Fitzpatrick
Türü: Aşk
Yayın evi: Pegasus Yayınları

Âşık olmak hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı…

Beni ona bakarken yakalayınca hemen gözlerimi kaçırdım. Bakarken yakaladığına inanamıyordum. Ona karşı hissedebileceğim çekim fikrinden nefret ettim. Beni rehin almıştı. Beni isteğim dışında alıkoymuştu. Son iyilikleri bunu değiştiremezdi. Kendime onun gerçekte kim olduğunu hatırlatmalıydım. Ama gerçekte kimdi?

YORUM
Becca'nın yeni bir kitap yazmaya başladığını duyduğumdan beri merakla bekliyordum Siyah Buz'u. Sonunda kitaba kavuştum, okudum ve bitti.

Siyah Buz'u okumaya başladığımda gözlerim istemsiz olarak zaman zaman Patch'i aradı. Becca'nın kaleminden farklı bir hikaye okumaya alışık değiliz ne olsa. :D Ama Siyah Buz için diyebileceğim tek bir şey var ki Becca kaleminin güzelliğini yine göstermiş!

Kitap için güzel bir giriş olduğunu, gelişme kısmının birazcık ağırdan ve açıkçası biraz sıkıcı ilerlediğini ama sonucun harika bittiğini söyleyebilirim.

Britt Pheiffer, uzun zamandır hayalini kurduğu tatilinin planlarını yapmış, bir dağ evi yolculuğuna arkadaşı ile çıkmıştı. Aileleri kızları dağ evinde yalnız bırakmaktansa onların güvenliğini sağlayabilecek Korbie'nin ağabeyi Calvin'i de (kendisi Britt'in eski sevgilisi oluyor bu arada) kızlarla birlikte gönderir. Britt bu duruma üzülmez, çünkü kendisini eski erkek arkadaşına kanıtlamak ister.
Calvin yolculuğa önden başlar ve dağ evine erken gider. Britt ve Korbie, dağ evine ulaşmak için yola çıktıklarında beklenmedik kar fırtınasına yakalanır ve yolda kalırlar. Geceyi geçirmek için bir evin kapısını çaldıklarında kapıyı iki çocuk açar: Mason ve Shaun. İkisi de polis tarafından aranan suçlular.

Shaun ve Mason'ın tek istediği dağdan kaçış yolu bulmak, bu yüzden Britt'i rehin alırlar. Britt çok kez kaçma girişiminde bulunur ama her seferinde Mason'a yakalanır.
Mason'dan çok fazla bahsetmek istemiyorum çünkü spoiler vermekten korkuyorum. :D Ama onun çok farklı bir hikayesinin olduğunu aklınızda bulundurun.
Mason ve Britt yola birlikte devam etmek zorunda kalırlar, zamanla aralarındaki diyalog bir boyut atlar. Birbirlerine yaklaşırlar ama Britt'in kafası soru işaretleriyle doludur. Britt, Mason hakkında bir sır öğrenir, eşyalarını çalar ve bir şekilde Mason'dan kaçmayı başarır sonrasında başı daha da belaya girer. Tek güvenebileceği bir kişi vardır eski erkek arkadaşı Calvin. *Dırırırım buralarda çok sürpriz var. :P*

Mason, Britt'in peşine düşer. Çünkü aldığı eşyaların içinde sırları dökülüdür ve onları geri almak zorundadır... Sonundaysa tabii ki hiçbir şey zannettiğiniz gibi çıkmıyor.
Kitabı genel anlamda sevdim. Bol macera içerikli aşk kitabı arıyorsanız tavsiye edilir. *-*
PUAN


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum