Sonsuzluğun Kıyısında (#2) - J.A. Redmerski Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mayıs 09, 2020

TANITIM
Kitabın adı: Sonsuzluğun Kıyısında (#2)
Yazar: J.A. Redmerski
Türü: Yetişkin, Romans
Yayın evi: Ephesus Yayınları

Camryn Bennett hayatı boyunca hiç olmadığı kadar mutludur. Ruh eşi Andrew Parrish'le bir otobüste tanışmalarından beş ay sonra nişanlanmışlardır. Üstelik onları bekleyen tek şey evlilik de değildir. Hem endişeli, hem heyecanlı olan Camryn, hayatının geri kalanını Andrew ile geçirmek için sabırsızlanıyordur. Onun kendisini daima seveceğinden emindir, çiftin hayattan pek çok beklentisi vardır fakat kötü bir olay, hayatlarını bir anda tepetaklak eder.

Andrew yaşama tutunmaya çalışır, Camryn'in de aynı çabayı göstereceğini düşünür. Ama Camryn'in yarasını tehlikeli yollardan sarmaya çalıştığını fark edince, onu hayata döndürmek için bir şey yapması gerektiğini anlar. Aşklarının her şeyin üstesinden geleceğini ispatlamaya çalışan Andrew, Camryn'i umut ve tutkuyla dolu yeni bir yolculuğa davet eder. Aşkın en güzel hali yine Redmerski'nin kalemiyle okurla buluşuyor. Sonsuzluğun Kıyısında hayata ve aşka dair çarpıcı bir hikâye...

YORUM
Sonsuzluğun Kıyısında çok uzun zamandır rafta okunmayı bekleyen bir diğer kitabımdı. Artık sırasının geldiğini düşünerek okumaya başladım. Ne yalan söyleyeyim, pek hevesle başlamadım da zaten.

İlk kitap olan Hiçliğin Kıyısında’ya dair hatırladığım pek bir şey olduğunu söyleyemem. Bu kitabı okudukça az çok bir şeyler anımsadım sadece. Bir kitabın sizde gösterdiği etki ne kadar önemli aslında, değil mi?

Hatırladığım kadarıyla Hiçliğin Kıyısında gayet güzel bir yerde bitiyordu. Yazarların bir kitabı çok sevilince, konuyu sakız gibi uzatıp, hatta saçmalayıp ikinci belki üçüncü kitabı çıkartarak para kazanmaya çalışma olaylarını anlamıyorum. Yeni bir şeyler yazamıyorsanız, işin suyunu çıkartmayın. Bırakın tadında kalsın...

Sonsuzluğun Kıyısında çok gereksiz bir kitap olmuş. Kitap o kadar boş ki bir aya kalmaz bu kitabı unutacağıma da adım gibi eminim. Camryn’in hamile kalması ve sonrasında düşük yapmasını ele almış. Camryn ilk kitapta da pek çok kötü şey yaşamıştı bu da üstüne tuz biber oldu. Her ne kadar ‘ben iyiyim’ imajı yaratmaya çalışsa da psikolojik olarak epey bir çöküntü yaşıyor. Kitap genel olarak bunun üzerine kurulu. İlk kitabı gerçekten çok sevmiştim ama bu kitabı yazmasaymış da olurmuş.

Seri bilgisi;
Hiçliğin Kıyısında
• Sonsuzluğun Kıyısında
PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

3 Yorum

  1. İyi ki almamışım o zaman :D

    YanıtlaSil
  2. Kitap konusunda seninle aynı şeyi düşünüyorum. İlk kitap bence yeterliydi. Bu kitapla gereksiz uzatılmış kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  3. aaa, katiller çetesini çok seviyom, bir serisi daha mı varmış, saol yaaaa çok sevindim, iyi ki yazmışııın :)

    YanıtlaSil