Tehlikeli Yalanlar - Becca Fitzpatrick Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Kasım 24, 2016


TANITIM
Kitabın adı: Tehlikeli Yalanlar
Özgün adı: Dangerous Lies
Yazar: Becca Fitzpatrick 
Türü: Genç Yetişkin
Yayın evi: Pegasus Yayınları

Tehlikeden korunmak için kurduğunuz yalanlarla örülü hayatta gerçek aşkı bulsaydınız hangisinden vazgeçerdiniz? Hayatınızdan mı, aşkınızdan mı? Stella Gordon'ın hayatı bir yalandan ibaret. 

Stella, Nebraska, Thunder Basin'de yaşasa da kendini oraya ait hissetmemektedir. Bir uyuşturucu satıcısının işlediği bir cinayet davasının kilit tanığı olarak, tanık koruma programına alınmıştır. Kasaba halkı ise Stella'nın gerçekte kim olduğunu bilmez. Gerçek kimliğini açıklamak istediği çocuk, Chet Falconer bile… Doğruları söylemenin, güvenli cennetine tehlike getirmekten başka bir sonuç doğurmayacağının farkındadır. 

Genç kız her ne kadar dikkat çekmemeye çalışsa da, tehlike hızla yaklaşmaktadır. Suçluların tanıklardan kurtulma yolları vardır ve Stella'nın tek bir hatası, soğukkanlı katilleri kapısına kadar getirecektir.

YORUM
Kitap seriyse eğer, güzel bir noktada bitmiş. Ki bildiğim kadarıyla tek kitap ve tek kitap için hikayenin sonu yeterli değildi.

Tehlikeli Yalanlar'ın konusunu çok beğendim. Becca her zamanki gibi farkını ortaya koymuş bence. Boş bir kitap değildi en azından. Ama kitabın sonu beni tatmin etmedi. Bu tür kitaplarda kafamda soru işaretleriyle son bulmasından hoşlanmıyorum. Daha fazla detaya girmeden önce kısaca kitabın içeriğinden bahsedeyim.

Estella, tanık koruma programı adı altında Stella Gordon olarak bir kasabaya yerleştirilir. Çünkü annesi ve erkek arkadaşının da dahil olduğu bir cinayete tanık olmuştur. Kasabada yeni kimliğiyle yalanlarla dolu bir hayatta yaşamaya mecbur bırakılmasının nedeni ise cinayetin baş şüphelisi Danny, Stella'nın peşindedir. Chet'le de bu kasabada tanışır. 

Stella ve Chet'in her geçen gün arkadaşlıkları boyut değiştiriyordur fakat atladıkları bir şey vardır. Stella üç ay sonra reşit olur olmaz kasabadan ayrılacaktır.

Chet ve Stella'yı sevip sevmediğimden emin değilim açıkçası. Karakterlere çok fazla ısınamadım ne yazık ki.

Her sayfası macera dolu bir kitaptı ama başta da dediğim gibi sonu beni tatmin etmedi. Neden diye soracak olursanız söyleyeyim ama kitabı okumayanlar için *spoiler uyarısı* vermem gerek. (!) Sonu çok hızlı bitti. Tüm kitap boyunca bahsettiği Danny, Stella'dan çok hızlı vazgeçti. Onun yüzünden hapse giriyor, kızın korkulu kabusu oluyor ama sonunda Stella'nın itirafından sonra bir anda u dönüşü yaparak intikam almaktan vazgeçiyor... Peki ya Reed? Reed'e ne olduğunu bilen var mı? Kitap boyunca bahsi geçen erkek arkadaşımızın gizemli bir şekilde ortadan kayboluyor. Ve ona ne olduğunu kimse bilmiyor. Acaba bahsi geçiyor da ben mi kaçırdım? Öyleyse biri bana söylesin... En azından Stella ve Reed'in yüzleşmesi gerektiği kanısındaydım. Puanım 3,75.

PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum