Tehlikeli İçgüdü (#2) - Abbi Glines Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Haziran 07, 2016


TANITIM
Kitabın adı: Tehlikeli İçgüdü
Yazar: Abbi Glines
Türü: Romans
Yayın evi: Pegasus Yayınları

Blaire'in tüm dünyasini yıkacak bir sır… Bildiği her şeyin yalan olduğunu kanıtlayan bir gerçek… 

Rush Finlay her zaman tutkulu, küstah ve fevri davranışlar sergilese de Blaire onu değiştirebileceğine inanmanın aptallık olduğunu yeni fark etmiştir.Rush'ın ondan sakladığı bir sır ortaya çıkıp dünyasını mahvedince elinden gelen tek şeyi yapıp kaçar. Ama her şeyi geride bırakmak göründüğü kadar kolay değildir: Blaire onu affedemediği gibi unutmayı da beceremez… 

Genç kadın evine dönerek yeniden hayata tutunmaya çalışır ancak yoluna devam etmeye çabalarken hiç beklemediği bir haber tüm planlarını yine altüst eder. Rush'ın onu geri kazanma çabaları ile kendini koruma içgüdüsü arasında kalan Blaire doğru yolu seçip seçmediğinden, hatta hayatının en büyük hatasını yapıp yapmadığından bile emin değildir. 

Bir daha asla güvenemeyeceğiniz bir insana ümitsizce güvenmeye ihtiyaç duyarsanız ne yaparsınız? Yalan söyler, saklanır, kaçar ve hatalarınızın asla gün yüzüne çıkmaması için dua edersiniz…


YORUM
İlk kitabı çok sevmiş biri olarak ikinci kitap beni pek tatmin etmedi. Yazarın 'para' mevzusunu okuyucunun gözüne sokacak kadar abartması (okurken çokcana rahatsız oldum) ve karakterlerin takındığı gereksiz tavırlar dışında güzeldi. Akıcı bir işleyişi olduğunu itiraf etmem gerek. Sayfa sayısının azlığıyla da bir günden daha kısa bir sürede bitti.

Hem Rush hem de Blaire beni kitap boyunca deliye çevirdi. Rush’ın sürekli Blaire’i sevdiğini söyleyip yine de ailesi ile arada kalması ve onu defalarca kırması çok sinir bozucuydu. Blaire ise ilk kitaptaki güçlü kız gitmiş, yerine bambaşka biri gelmiş gibiydi. Her defasında Rush’ı çok çabuk affettiğini düşünüyorum.

İlk kitabı daha çok sevmiştim bu kitap bana fazlasıyla zorlama gibi geldi. Seri olmasını gerektiren bir konu bile yok açıkçası. Tek kitap olsaydı daha çok severdim diye sanıyorum. Serinin devamını getirebileceğimi de düşünmüyorum.

PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum