Tess'in Gözyaşları - Pepper Winters Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 30, 2015



TANITIM
Kitabın adı: Tess'in Gözyaşları
Özgün adı: Tears of Tess
Yazar: Pepper Winters
Seri: Karanlık, #1
Türü: Yetişkin
Yayın evi: Arkadya Bitter

Muhteşem bir hayatım vardı. Âşıktım, mutluydum ve istediğim her şeye sahiptim. Sonra bir gün, her şey değişti. Bir adama satıldım!


Sevgilisi Brax Cliffingstone, yıldönümlerini kutlamak için Tess Snow'u Meksika'ya götürene kadar ikisinin de geleceğe dair umutları vardı. Altın rengi kumsalların, denizin ve güneşin tadını çıkaracak, birbirlerine yeniden âşık olacaklardı. Ancak gördükleri güzel rüyanın kâbusa dönmesi uzun sürmedi.

Dünyanın gölgelerinden habersiz Tess, kaçırılmış, hırpalanmış ve satılmıştı. Yeniden aydınlığa kavuşmanın bedeli ise Şeytan'la yapacağı anlaşmada, yalnızca bedenini değil ruhunu da ortaya koyması demekti.


YORUM
Biri üzerime acilen serinin diğer kitaplarını fırlatsın! Bu nasıl bir kitaptı böyle? :D Öncelikle söyleyeyim, piyasada bu türe hitap eden hiçbir kitaba benzemiyor. Tess'in Gözyaşları, diğerlerinden çok çok farklı.

Tess Snow, erkek arkadaşıyla Meksika'ya tatile gittiğinde başına geleceklerden habersizdi. Eğlence amaçlı yaptıkları motosiklet yolculuğunun ardından biraz dinlenmek ve bir şeyler içmek için tek seçenekleri olan köhne bir restorana girerler. Tess'in iç güdüleri her ne kadar oradan kaçıp gitmesi gerektiğini söylese de bir şekilde kalmaya karar verir. O yer, Tess'in yeni hayatının başlangıcı olur. Tess kaçırılır, damgalanır, şiddet görür ve ardından satılır.

Bunun yanı sıra, Tess yalnız olmadığını fark eder. Kaçırılmış, damgalanmış ve şiddete maruz görülmüş birçok kadın daha vardır. Ama Tess'in karakter yapısı diğerlerinden çok farklıdır. Tess, kırılgan ve narin değil, aksine cesur ve dişlerini gösteren bir karakterdir. İşte Q'nun ilgisini çeken bu olur.

Q, kitap boyunca okurun kafasını karıştıran, her sayfada amacının ne olduğunu merak ettiren karakterdir. Dış görünüşe aldanılmaması gerektiğinin en büyük kanıtı, türünün tek örneğidir. :D

Tess, Fransa'da Q'nun malikanesine bırakıldığında ondan tek istenilen uysal ve köle olduğunun bilincinde olmasıdır ama Tess, deyim yerindeyse her seferinde tırnaklarını gösterir. Tabi yaptıkları Q'nun tepesini attırır. Tess malikaneye geldiğinden beri kaçmak için planlar yapar. Sonunda bir yolunu bulup kaçtığında başına Q'dan daha büyük bir bela açılır...

Spoiler vermemek için daha fazla kitaptan bahsetmek istemiyorum. Yorum yazarken bile spoiler kaçırmamak için kıvrana kıvrana yazdım. :D Siz en iyisi mi bu kitabı alıp okuyun. Ama ondan önce aşağıdaki alıntılara göz atmanızı tavsiye ederim. Q, hayatınızın yeni aşkı olabilir! :D

Bazı sahnelerde içim içimi yerken yazara küfürler etsem de yazarın kalemine bayıldım. Q'nun hikayesine hayran kaldım. Kitap çok akıcı ilerledi. Bir an olsun bile sıkılmadan okudum. Hatta son zamanlarda okuduğum en akıcı kitap olduğunu söyleyebilirim. Çok çok sevdim! Serinin devamını okumak için ayrı bir sabırsızlık içerisindeyim.

Dipnot: Kitabı kesinlikle tavsiye ederim ama kitabın içeriğinde cinsellik, fiziksel şiddet ve psikolojik gerilim unsurları fazlasıyla mevcut olduğunu da belirteyim. Kitabı alırken bunları göz önünde bulundurmanızı öneririm.


PUAN

ALINTILAR

"Seni koruyacağım. Her şeyi düzelteceğim."

"Ben gözlerindeki karanlığı görüyorum. O karanlık beni besliyor, o karanlık beni çağırıyor."

"Çok güzel kokuyorsun. Sanki yağmur gibi... Hayır, hayır, buz gibi kokuyorsun. Keskin ve ferah bir kokun var, tıpkı buza benziyor. O kadar soğuk, o kadar acıtıcı ki... Acı çek... Acı çektirmeyi seviyorsun."

"Sen elli sekizsin. Hayatımı mahveden elli sekiz numara."

"Sen benim  olmayabilirsin ama ben giderek daha çok senin oluyorum."

"Canını yaktığım zaman yenilmez  oluyorum."

"Özgürlüğüm esaretindedir, Q. Sadece senin yanındayken uçabilirim."

"Je suis a toi." Ben seninim.
"Nous sommes les uns des autres." Biz birbirimize aitiz.

Tess Snow.
Tess esclave.
Benim.
Her şeyiyle benim.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum