Çirkin Aşk - Colleen Hoover Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 09, 2015



TANITIM
Kitabın adı: Çirkin Aşk
Özgün adı: Ugly Love
Yazar: Colleen Hoover
Türü: Yetişkin
Yayın evi: Epsilon Yayınları


New York Times'ın çok satan yazarı Colleen Hoover yürekleri sızlatan yeni bir aşk hikâyesiyle geri dönüyor. 



Tate Collins havayolu pilotu Miles Archer'la tanıştığında, bunun ilk görüşte aşk olduğunu düşünmez. Birbirlerini arkadaş olarak görecek kadar bile iletişim kurmazlar. Tate ve Miles'ın tek ortak noktası birbirlerine karşı inkâr edilemez bir çekim hissetmeleridir. Tutkularını açıkça ortaya koyduklarında, kusursuz bir planları olduğunu anlarlar. Genç adam aşk peşinde değildir, genç kadının ise aşka ayıracak vakti yoktur, geriye sadece seks kalır. Tate, Miles'ın ona sunduğu iki kurala uyduğu sürece anlaşmaları şaşırtıcı bir şekilde sorunsuz olacaktır.

Asla geçmişim hakkında soru sorma. Bir gelecek bekleme. İdare edebileceklerini düşünürler, ama çok geçmeden bunun hiç de kolay olmadığını anlarlar.

Kalplere sızılıyor.
Sözler bozuluyor.

Kurallar çiğneniyor. 
Aşk çirkinleşiyor.


YORUM
Colleen Hoover'ın ters köşelerini bildiğimden kitabı öyle soluksuz okudum ki bir ben bir Allah bilir. :D Her sayfayı çevirirken 'acaba ne olacak?' tedirginliğiyle bitti kitap. Tabi yazar, yine yapıyor yapacağını. Bu kadının kalemine aşık olduğumu söylemiş miydim?

Tate Collins, 23 yaşında yüksek lisans öğrencisidir. Yeni ev bulana kadar abisinin yaşadığı havayolu şirketinde yanına yerleşir.

Miles Archer, 24 yaşında havayolu pilotudur ve Tate'in abisiyle epey yakın arkadaşlardır.

Miles, altı yıldır tek bir kızla bile birlikte olmamıştır ama Tate'i gördüğü ilk andan beri ona karşı bir çekim hisseder. Uzun çabaları sonucu Tate'in çekimine karşı artık kendine engel olamaz ve onu öper. Sonrasında Miles bunun olmaması gerektiğini iddia eder ama Tate rahat durmaz ve onu kışkırtır.

Tate'in tek isteği kariyerini yükseltmektir. Miles da aynı şekilde işten başka bir şeyle ilgilenmekten kaçınır, özellikle de aşktan. Bunun üzerine bir anlaşma yaparlar ve Miles'ın kesin iki kuralı vardır: geçmişi hakkında soru sormamak ve ondan bir gelecek beklememek. Tate bunu kabul eder ama ikisinin de isteği anlaşmalarına göre gitmez.

Kalplere sızılıyor.
Sözler bozuluyor.
Kurallar çiğneniyor.
Aşk çirkinleşiyor.

Kitapta bir bölümü Miles Archer'ın gözünden altı yıl önceki yaşamını okurken, bir bölümü Tate Collins gözünden günümüzü okuyoruz. Bu her ne kadar Tate'in hikayesini okuyormuşuz gibi görünse de aslında okuduğumuz Miles'ın hikayesi oluyor...

Özetle, hikayeyi çok sevdim ama Miles Archer'ı daha çok sevdim. :D Colleen Hoover, nasıl oluyor da her seferinde bu kadar mükemmel karakterler yaratabiliyorsun?

Son olarak, film için Miles karakterini Nick Bateman'ın canlandıracak olmasına çok sevindim. Eminim, daha iyisini bulamazlardı. Karaktere cuk oturmuş desem yeridir. :D Imdb'de Tate karakteri için önerilen birkaç isim gördüm, umuyorum onlardan biri olmaz. Hayalimdeki Tate kesinlikle onlardan biri değil. Hayal kırıklığına uğramamak ümidiyle. :D Film için hazırlanan tanıtım fragmanına da bayıldım!


FİLMİN TANITIM FRAGMANI 


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum