Etkinlik: Kitaplardaki Erkek Karakter En'leri

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ağustos 12, 2014

Herkese merhaba, blogumun ilk etkinliğini gerçekleştiriyorum... Okuduğum kitaplarda özelliklerini sevdiğim erkek karakterlerin en'lerini yapmaya karar verdim. :) İşte okuduğum kitaplarda erkek karakterlerin...


EN KORUMACISI
Travis Maddox
(Tatlı Bela'yı okuyanlar Travis'in Abby konusunda ne kadar korumacı olduğunu iyi bilirler. Hem de fazlasıyla. :P)

EN TUTKUNU
Christian Grey
(Elli Ton serisinde Christian'ın Ana'ya olan tutkunluğunu bilmeyen yoktur sanırım.)

EN ÖKÜZÜ
Daemon Black
(Obsidiyen serisini okuyanlar bu en'e yabancı kalmayacaktır, eminim. Bu kategoride Daemon'ın yerini alabilecek başka öküz tanımıyorum. :D)

EN ÇAPKINI
Braden Carmichael
(Yetişkin kitaplarının erkek karakterleri genel anlamda çapkın oluyor, gerçi buraya Christian Grey de fena gitmezdi ama onu başka kategoriye ekleyince Braden'ı da buraya ekleyeyim dedim. :P Braden, Dublin Caddesi kitabından en çapkın karakter oldu benim için.)

EN KİBARI
Augustus Waters
(Aynı Yıldızın Altında kitabı karakteri Gus kadar nazik ve kibar bir karakter ile başka bir kitapta karşılaşmak zor.)

EN GİZEMLİSİ
Patch Cipriano
(Patch'i tanımayan yoktur herhalde. Hala Patch ile tanışmayan varsa gitsin bir yerden atlasın bence. :D Fısıltı kitabındaki Patch gizemliliğiyle ünlüdür. Bir de seksiliğiyle tabii. :P Ayrıca Patch sayesinde kitaplara aşık oldum. Kendisi ilk göz ağrımdır. Patch'in yeri bende çok başkadır.)

EN CESURU
Tobias (Four) Eaton
(Uyumsuz'u okuyanlar için fazla söze gerek yok sanırım :3)

EN UMUTSUZU
Dean Holder
(Umutsuz kitabının umutsuz karakteri Holder. Çocukluk aşkı kaçırıldı, kız kardeşi öldü... Holder anyalayacağınız tam Umutsuz. Ama kesinlikle favori karakterlerim arasında.)

EN UYUZU
Gideon de Villiers
(Aşk Tüm Zamanlardan Geçer serisinin biricik uyuz karakteri. Bütün seri boyunca uyuzluğunu sergiledi durdu. Ara sıra romantizm yapmadı değil tabii, hakkını yemeyelim şimdi. :D)

EN ASABİSİ
Aaron Warner
(Bana Dokunma serisinin çabuk sinirlenen karakteri ile tanıştırıyorum sizi: Warner. Adamın hiçbir şeye tahammülü yok, gözünü kırpmadan yapar her şeyi. Buna rağmen en sevdiğim karakterlerden biridir.)


Siz de kendinize göre düzenleyip yeni en'ler ekleyebilir, blogunuzda paylaşabilir ya da yorum olarak belirtebilirsiniz. Blogunuzda paylaşırsanız mutlaka yorum olarak linkinizi atın, görmek isterim! :)


Diğer Blogların En'leri;
*İki Kızın Kitaplığı (Zeynep)
*Romantik Optik
*İki Kapak Arası

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum