Tatlı Şeytan - Wendy Higgins Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ocak 16, 2016



TANITIM
Kitabın adı: Tatlı Şeytan
Özgün adı: Sweet Evil
Yazar: Wendy Higgins
Seri: Tatlı Şeytan, #1
Türü: Fantastik
Yayın evi: Go Kitap

Zevk, Günahın Tuzağıdır… 

On altı yaşındaki, lise öğrencisi Anna Whitt yaşıtlarından biraz farklı bir genç kızdır. Anna, renkler vasıtasıyla insanların duygularını görür, hatta isterse hisseder. Kilometrelerce ötedeki sesleri duyar, kokuları alır. Anna, farklı olduğunu bilir ama "ne" olduğuna dair en ufak bir fikri yoktur. Ta ki gizemli yakışıklı Kaidan Rowe ile tanışana dek. Kaidan, onun da kendisi gibi, iblis soyundan gelen bir Nefil olduğunu açıklayınca Anna'nın önünde karanlık bir dünyanın kapıları aralanır. 
Kaidan'ın büyüsüne kapılıp bu dünyaya adımını attığında artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Hayatı boyunca "iyi bir kız" olan Anna, ya diğer Nefiller gibi iblislere boyun eğip kötülüğe hizmet edecek ya da kaderini baştan yazacaktır…


YORUM
Vay canına. Kitap beklentilerimin çok çok üzerinde çıktı. İkinci kitap için yanıp tutuşuyorum şuan. :D En kısa zamanda serinin diğer kitaplarının siparişini vermem gerek.

Daha önce okumadığım için üzülsem mi, geç okuduğum ve serinin devamını daha erken okuma fırsatım olduğu için sevinsem mi, bilemedim. İtiraf edeyim, kitabı bu derece iyi beklemiyordum. Çok sevdim.

Başları biraz yavaş ilerliyor gibi gelmişti, zaten beklentimi düşük tutarak başlamıştım ama sonraları feci güzelleşiyor. Yazarın anlatımı aşırı akıcıydı. Bana göre kitap çok bile hızlı bitti.

Kitaptaki karakterleri çok sevdim. Zaman zaman Anna'nın beni delirtecek tavırlar sergilediğini atlamamak gerek tabii. Kaiden hakkında yorum yapmak istediğimden emin değilim, klasik kötü çocuk tiplemesi ama yine de yazar, onu bile sevdirdi bana. :D Kopano ise favori karakterlerim arasında. *-*

Anna, insanların duygularını renklerle görmektedir. İnsanlar o an ne duygusu yaşıyorlarsa vücutlarında o rengi temsil eden bir ışık beliriyor. Örnek olarak, şehvet duygusunda kırmızı ışık beliriyor. Ayrıca her insanın bir meleği var ve Anna bu melekleri de görebiliyor. Ama Anna'nın kendisinin ne olduğundan haberi yok. Ta ki gizemli yakışıklı, -ve belirtmeden geçmemek gerek- kötü çocuk Kaidan'a rastlayana kadar. Onun meleği yoktur ve renklerini okuyamıyordur. Dolayısıyla Anna onda farklı bir şeyler olduğunu sezer.

Anna geçmişini ve kim olduğunu öğrenmek adına Kaidan'la yolculuğa çıkar. Yolculukta aralarında bağ oluşmaya başlar ama Kaidan elinden geldiğince Anna'dan uzak durmaya kararlıdır. Anna geçmişini öğrendikçe olaylar daha da sarpa sarar.

Melekler ve şeytanların hakim olduğu fantastik kitapları seviyorsanız kesinlikle okuyun derim.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum