[18. KCY Blog Tur] Aşkın Ritmi - Kylie Scott Kitap Yorumu | Yurtdışı Yorumları

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Nisan 30, 2015

TANITIM
Kitabın adı: Aşkın Ritmi
Özgün adı: Play
Yazar: Kylie Scott
Seri: Stage Dive, #2
Çeviren: Alp Levi
Sayfa sayısı: 320
Türü: Yetişkin, Aşk
Yayın evi: Yabancı Yayınları

Stage Dive'ın bateristi Mal Ericson, imajını acilen toparlamalıydı, en azından bir süreliğine. Koluna takacağı iyi bir kız bu sorunu çözerdi. Mal, bu planın kalıcı olması niyetinde değildi, ama hayatındaki tek doğru kızı bulmayı hesaba katmamıştı…

Anne Rollins, gençlik hayallerini ve odasının duvarlarını süsleyen rock tanrısıyla tanışmayı hayal bile etmemişti, özellikle de bu koşullar altında: Anne'in altından kalkamadığı maddi problemleri vardı. Fakat yine de partinin vahşi bateristinin sahte kız arkadaşını oynaması için sunulan teklifi kabul etmek pek de iyi sonlanamazdı. Adam ne kadar seksi olursa olsun!.. Değil mi?
YORUM
Stage Dive grubunun en ateşli üyesiyle tanışın: Malcolm Erickson. Hangi baterist çocuk sevilmez ki zaten?

Ben Aşkın Ritmi'ni Aşkın Müziği'nden daha çok sevdim. Nedense bu kitap beni daha çok içine aldı. Karakterleri daha çok sevdim. :D Ve tabii ki Malcolm... Neyse ben size biraz kitaptan bahsedeyim. :D
Anne Rollins hayatının hatasını yapmıştı. Parasını ev arkadaşına borç vermişti, o da tüm eşyaları alıp evden kaçmıştı. İşten dönüp bu durumla karşılaşan Anne'in dünyası başına yıkılmıştı haliyle. Komşusu Lauren (ilk kitaptan Evelyn'in yakın arkadaşı olduğunu hatırlarsınız) Anne'in moralini düzeltmek amacıyla onu Evelyn'lerin evindeki partiye davet eder.


Anne'in partide telefonu çalar. Hem patronu hem de yakın arkadaşı dediği Reece'e durumu anlatmak için balkona çıkar. Malcolm da tüm olaya şahit olur ve Anne'in evine taşınmaya karar verir. (Evet, kendi kendine karar veriyor. :D)

Malcolm, Anne'in evini eşyalarla bir güzel donatıyor. Evine de yerleşiyor. Oh, ne güzel. :D
Malcolm yaptıklarına karşılık olarak Anne'den bir şey istemektedir... Ondan, sevgilisi olmasını ister. Ama sahte sevgili. Bu sadece onların bileceği bir sır olarak... Sonrasında olaylar güzel bir hal alırken yazar okuyucuyu hem eğlendiriyor hem de satırlarıyla gülümsetiyor. Malcolm ve esprilerini de unutmayalım tabii! :D
Goodreads'ten aldığım birkaç yorumu sizlerle paylaşmak isterim. Dünyada Aşkın Ritmi hakkında kimler ne düşünüyor bakalım. ^_^ Ayrıca çekilişe buradan katılabilirsiniz.


YURTDIŞI YORUMLARI
"Mal ve Anne'in komik, seksi ve tatlı hikayesinin yolculuğuna çıkıyoruz. Kitabın her bir kelimesine aşık oldum ve yazarın artık büyük bir hayranıyım. Böylece bu seri "en iyi rock yıldızı serileri"nden biri olduğu ortaya çıkıyor."
-Lisa

"Vay canına, bu serinin büyük hayranıyım!!! İlk kitaba da bu kitaba da bayıldım! Aşkın Ritmi harika ve komikti! Çok kahkaha attım!! Mal inanılmaz!!"
-Pavlina

"Malcolm ile ilk Aşkın Ritmi'nde tanıştığımda onun hikayesinin eğlenceli olacağını tahmin ediyorum ama böylesine çılgın ve komik bir hikaye beklemiyordum! Okumaya başladığımda kitabı elimden bırakamadım ve sadece biraz daha okuyabilmek için bütün uykumu feda etmek zorunda kaldım!"
Jasmine

"Sonunda Malcolm'un hikayesini okudum. Mizah duygusunu harika buldum! Anne, son derece ilişkilendirilebilir ve sevimli bir karakter oldu."
Jennifer

"BU. KİTABA. KESİNLİKLE. AŞIĞIM!!!"
Rachel

"Aşkın Ritmi'ni sevdim. Ama bu kitabı daha çok sevdim!"
Sam

PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum