Aramızda - Cora Carmack Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mayıs 09, 2015


TANITIM
Kitabın adı: Aramızda
Yazar: Cora Carmack
Türü: Aşk
Yayın evi: Pena Yayınları

Bazen kendinizi bulmadan önce kaybetmeniz gerekir. Mezun olduktan sonra Avrupa turuna çıkmak; hem de sorumluluk yok, anne baba yok, kredi kartı limiti yok! Bu, çoğu kızın hayali, tabii Kelsey Summers'ın da. Avrupa turuna çıkan Kelsey, güzel zaman geçirdiğini düşünür ama bu pek de doğru değildir. Kendini bulma yolculuğunda yalnız hisseder ve bulacaklarından korkar. Arayışındaki yalnızlığı içki ve dans geçiremezken Jackson Hunt'la tanışır. Jackson içkinin yerine macerayı koyar, her yeni şehirle Kelsey'ye ne istediğini, hayallerini bulmasında yardımcı olur. Ama Kelsey kendini tanıdıkça Jackson'ı ne kadar az tanıdığını fark eder.

YORUM
İki Kızın Kitaplığı ve Romantik Optik ile yaptığımız kitap etkinliklerine bayılıyorum :D
Şimdii, kitaba gelecek olursak, eğlence dolu bir maceraya hazır olun. Aramızda, Cora Carmack'in kaleme aldığı İlk Defa serisinin 3. kitabı. Seriyi okumayanlar ya da okuyanlar için şimdiden söyleyeyim kitap seriden bağımsız. Tamamen farklı konu ve farklı karakterler işlenmiş.

Kelsey, ailesinden uzaklaşmak için dünya turuna çıkar. Kafasına estiği gibi akşamları barlar, partiler, bol bol alkol, erkekler derken sabaha uyandığında çok fazla bir şey hatırlamadığı bir yaşam sürmektedir.

Bir akşam yine iki erkek ve alkolün aşırı olduğu bir partide ona gözlerini dikmiş gülümseyen bir çift gözle karşılaşır: Jackson Hunt.

Hunt, Kelsey'e göre biraz daha ciddi, ağırbaşlı, alkolden olabildiğince uzak duran bir karakterdir. (Hemen kurulsun hayaller :D) Kelsey'in gittiği partilerde Hunt'la olan tuhaf karşılaşmaları bir süre sonra birbirlerine daha yakınlaşmalarını sağlar. Ve bir anlaşma karşılığında Hunt'la Kelsey Avrupa turuna birlikte çıkar.

Hunt'ın aklındaki planla, gerçekleşen plan çok farklıdır ve bir zaman sonra bu Hunt'ın canını sıkmaya başlar. Dengeler bozulur falan. :D Çok ayrıntıya girmiyorum spoiler kaçmasın. :D Sonra gerçekleşen bir takım olaylar olur...

Benim Cora Carmack'in okuduğum ilk kitabıydı. Doğrusu kitabı oldukça eğlenceli ve ilgi çekici buldum. Özellikle kendini yollara atmaya, dünya turu yapma hayalleri kuran arkadaşlarıma (ki bunlardan biri de benim) bu kitabı tavsiye ederim. :D Özetle ben Aramızda'yı sevdim. Cora'nın kalemini de!
PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum