Destroy Me (#1.5) - Tahereh Mafi Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Aralık 26, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Destroy Me
Yazar: Tahereh Mafi
Dili: İngilizce
Seri: Bana Dokunma 1.5/3
Sayfa sayısı: 109
Türü: Distopya
Yayın evi: HarperCollins

In Tahereh Mafi’s Shatter Me, Juliette escaped from The Reestablishment by seducing Warner—and then putting a bullet in his shoulder. But as she’ll learn in Destroy Me, Warner is not that easy to get rid of...

Back at the base and recovering from his near-fatal wound, Warner must do everything in his power to keep his soldiers in check and suppress any mention of a rebellion in the sector. Still as obsessed with Juliette as ever, his first priority is to find her, bring her back, and dispose of Adam and Kenji, the two traitors who helped her escape. But when Warner’s father, The Supreme Commander of The Reestablishment, arrives to correct his son’s mistakes, it’s clear that he has much different plans for Juliette. Plans Warner simply cannot allow.


Set after Shatter Me and before its forthcoming sequel, Unravel Me, Destroy Me is a novella told from the perspective of Warner, the ruthless leader of Sector 45.

YORUM
Ahh Warner'ı ne kadar da özlemişim. *-* Romantik Optik blogu sahibi Beyza (ruh ikizim olur kendisi :P ♥) ile Bana Dokunma serisinden bahsederken ikimizin de büyük bir Warner aşığı olduğumuzu fark ettik. Uzun zamandır e-kitaplar listemde olan fakat dili İngilizce diye bir türlü okumaya yanaşamadığım bir kitaptı Destroy Me. Kitabı da acayip derecede merak ediyordum. Hele ki Warner gözünden anlatıldığını duyunca... Beyza'yla beraber kitabı okuyup yorumlamaya karar verdik...

Romantik Optik ve İki Kızın Kitaplığı ile Facebook'ta açtığımız Warner grubundan bahsetmiyorum bile. Az dedikodusunu yapmadık Warner'ın. :D

Bana Dokunma ve Beni Bırakma kitaplarını okumayanlar için spoiler içerebilir.
Hemen kitaptan bahsetmek istiyorum. Dışarıdan sert ve katı görünen Warner'ın iç dünyasıyla tanışıyoruz Destroy Me'de...

Destroy Me, Bana Dokunma kitabında Juliette'in Warner'ı vurduğu sahneden başlıyor. Ah o sahne ne güzel de ilerliyordu halbuki... İşte Juliette, Warner'ı vurana kadar. (Bkz: yukarıdaki resim. -_-) Warner -zavallım- Juliette'e öyle tutulmuş ki adı geçtiğinde bile eli ayağına dolaşıyor... O, Adam ve Kenji'yi bulmak için bir ekip oluşturuyorlar. Bana Dokunma'da nasıl kaçtıklarını biliyorsunuzdur zaten. İzlerini kaybediyorlar tabii. Bu sırada Warner'ın babası geliyor. -Adı batasıca. Warner'a yaşattıklarından sonra Juliette 2. kitapta onu vurmakla ne iyi yapmış.-

Warner'ın, Juliette'in gidişinden sonra iyileşme süreci biraz zaman alır. Sonra ilk kez onun odasına girer. Ve o meşhur not defterini bulur. Tabii burada Warner kişiliğini tekrar ortaya koyar ve kızın günlüğünü okur. Nerede özel hayat? Nerede saygı Warner? :D Ehem, neyse... Destroy Me'de serinin ikinci kitabından sahneler de yer alıyor. Ayrıca kitabın sonunda Warner'ın günlüğü ve ona ait özel dosyalarıyla karşılaşıyoruz. Yazar kelimenin tam anlamıyla harika bir iş çıkarmış. Üçüncü kitabı çok merak ediyorum ama gel gelelim ki DEX üçüncü kitabı çevirmeye pek meyilli değil. :(

Ayrıca Allah'ım...şu kitap kapağının güzelliğine bakar mısınız? Neden bizde de bu kapaklarla çıkmadı ki sanki? :(

PUAN

ALINTILAR
Onun korkutuğunu, dehşete kapıldığını bildiğim halde o hislerinin bana karşı olduğunu düşünmedim. Birlikte zaman geçirirken onun değiştiğini gördüm. Haftalar geçtikçe daha sakin görünmeye başladı. Daha mutlu. En azından. Benimle olmak istediğini ve bunun imkansız olduğunu düşündüğünü bizim için kurduğu geleceğe inanmaya izin verdim.
Bazen bir süreliğine kendimin dışına çıkmak istiyorum. Bu yorgun bedeni geride bırakmak istiyorum ama zincirlerim çok ve ağırlığım çok fazla. Bu hayattan bana kalan tek şey ve biliyorum ki geriye kalan günde kendimle aynada asla tanışamayacağım.

Onu geri almak zorundayım.

Ve ben bu süreçte kesinlikle ona aşık olmayı beklemiyordum.

Bu kız beni mahvediyor.
Akıl hastahanesinde bir yıl geçirmiş bir kız. Onu öptüğüm için beni vurmaya kalkan kız. Bir başka adamla benden uzağa kaçan kız.
Tabii ki bu aşık olduğum kız.
Elimle ağzımı kapattım.
Aklımı kaybediyordum.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum