Etkinlik: Mim - Kitap Kahramanları ve Biz

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Eylül 10, 2014

Canımın içi Zeynep (İki Kızın Kitaplığı) yine harika bir etkinliğe beni de dahil etmiş. Kocaman teşekkürlerini sunuyor, soruları büyük bir zevkle cevaplıyorum. :3

Gerçek hayatta var olmasını dilediğin kitap karakteri?
Yaaa ama bu soru işkence resmen.. -_- Peki tamam o zaman karar veriyorum.. İlk göz ağrımı seçiyorum ve Fısıltı'dan Patch Cipriano diyorum.

Hangi kitap karakterlerini teselli edip arkalarını sıvazlamak isterdiniz?
Senden Önce Ben'den Louisa'yı, Eğer Yaşarsam'dan Adam'ı ve Tatlı Bela'da Abby'nin Travis'i terk ettiğinde Travis'i.

"Ayy  yerim ben seniiiii, kuzuuum," deyip kucaklamak istediğiniz karakter?
Bu cümleyi okuyunca aklıma kitaplardaki komik karakterler geldi. :D Labirent serisinden Minho diyorum. :D

"Al, götür beni uzaklara. Kaçalım buralardan," demek istediğiniz kitap karakteri? 
Warner, Warner ve Warner. (Bana Dokunma serisinden.) Ve ayrıca şu şarkıyı da ona ithaf ediyorum: "götür beni gittiğin yereee."

Hangi kitap karakteriyle aynı takımda olmayı tercih ederdiniz?
Uyumsuz'dan Four.

Hangi kitap karakterine "Aferin goççuuum," demeyi en çok istediniz?
Bir Sır Saklı İçimde kitabında Judith'in kitap boyunca aşkını itiraf etmesi için az dua etmedim. Ta kitabın sonunda bu olay olduğunda içim öyle rahatladı ki "Aferin goççuuum," dedim.

Hangi kitap karakterine en çok kafa göz dalmak istediniz? 
Hmmm, kötü karakterler geliyor aklıma.. Fısıltı'dan Marcie'yi seri boyunca parçalamak istedim. -_-

İki tokat atıp "Kendine gel," demek istediğiniz kitap karakteri?
Kış Güneşi kitabı yorumumda da belirtmiştim bu cümleyi. Baş karakterlerin ikisini de kitap boyunca tokatlamak istedim. :D

"Bundaki güç bende olsa vaarrr yaaa!" dediğiniz kitap karakteri? 
Acemi Cadı'dan Sophie'nin gücüne sahip olmak isterdim. Kız zaten cadı. Her şeyi yapıyor daha ne olsun. :D

Sizce hangi kitap karakteri sizinle en iyi arkadaşlığı kurardı?
Umutsuz'dan Holder diyorum. Yani eğer aşk yaşayamayacaksak kesinlikle en yakın arkadaşım olabilirdi. :P

En çok evinize götürüp saklamak istediğiniz karakter?
Warner'ı tekrar kullanabiliyor muyuz? :D Hayırsa, uyuzlar prensi Gideon de Villiers diyorum. (Yakut Kırmızı) Seksi çocuk seni.


Ben de İki Kapak Arası, Yamakdan ve Cemre Ne Okuyor?'u mimliyorum. Kolay gelsiin! :D

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum