Etkinlik: Mim - Hangisini Seçerdiniz?

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Eylül 03, 2014


Yeni bir miiim. Sevgili Romantik Optik beni yeniden mimlemiş. Kocaman sevgilerimi gönderiyor ve sorularını hemen yanıtlıyorum. ^^

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Çok çelişkili bir soru olmuş. :D Bence bazı kitaplar tadında bırakılmalı. Yani tek kitap iyi. Ama bazı kitaplar da var ki seri ne kadar uzun olursa olsun tadına doyulmuyor. :D Bu soruya kitabına göre değişir diyorum. :P

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Kadın dayanışması diyorum ve kadın diyorum. :P

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı , internet üzerinden kitap almak mı?
Her ne kadar kitapçıya gidip vakit geçirmeyi sevsem de internetten kitap almak diyorum. Ekonomik oluyor. :)

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Hiç dizi olan bir kitap okumadığımdan dolayı film diyorum. *-*

5-Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Haftada 5. :)

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?
Her ne kadar yazar olmak istesem de profesyonel yorumcu diyorum. Yazarlık çok sabır gerektiren bir iş. O da ben de olmadığına göre. :P Okumak iyidir.

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı? 
Yeni bir kitap tabii ki *-*

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Her ikisi de kabuldür. Ne zaman başlıyorum? :D Kitap satıcısı :P

 9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?
E, favori tabii ki. :D

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
Bazen işime geldiği için her ne kadar e-kitap okusam da var mı kitap kokusu gibisi?

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum