Tatlı Bela - Jamie McGuire Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mayıs 07, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Tatlı Bela
Özgün adı: Beautiful Disaster
Yazar: Jamie McGuire
Çeviren: Boran Evren
Sayfa sayısı: 425
Türü: Romantik
Yayın evi: Yabancı Yayınları

Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor. İyi kız ve kötü çocuk… 

Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?
YORUM
Kitabın Abby gözünden anlatıldığının farkındayım ama ciddiyim, Travis'in her kalbi kırıldığında hüzünlendim, her gülümsediğinde mutlu oldum. Travis'in Abby'e olan aşkı o kadar tatlıydı ki... Bir erkeğin aşk acısı çekmesi çok hoş bence ya :D Ve bu duygular da bu kadar güzel anlatılabilirdi. O duyguları okuyucuya hissetirebilen yazar çok az gerçekten.

Bazı diyalogları fazlasıyla yapmacık bulduğum kısımlar oldu. Buna rağmen kitaptan feci derecede etkilendim. Böylelikle Ayaklı Bela'yı da okunacaklar listeme eklemiş oldum.

Abby'nin bir boks maçına gitmesiyle başlıyor her şey. Travis onu ilk gördüğünde ona 'Güvercin' lakabını takıyor. Kitabın sonuna kadar da devam ediyor bu. :D

İlk başlarda Abby ve Travis arkadaş olmaya karar veriyorlar. Bu sırada Travis kendi huylarına devam ediyor tabii, her gece kızlarla falan. -uyuz sahneler- :D Yavaş yavaş aşık oluyorlar birbirlerine ama Abby geçmişi yüzünden Travis'le birlikte olmak istemiyor. Kaçıyor her seferinde. Neyse sonunda çıkmaya başlıyorlar. Başlıyorlar başlamasına da Abby'nin korktukları başına geliyor. Abby'nin kalbini çok kırıyor Travis ama onu o kadar seviyor ki, Abby ne yaparsa yapsın onu bırakmıyor. Travis'in aşırı korumacılığı, kıskançlığı, bağlılığı, tutkusu, aşkı, o kadar samimi ve o kadar tatlı ki. O tam Tatlı Bela! Şimdi Travis Maddox'un neden bu kadar sevildiğini daha iyi anlıyorum. Ayrıca Jamie McGuire'ın kalemini çok sevdim!

PUAN
ALINTILAR
Travis hiç bir şeyden korkmuyordu... Ta ki benimle tanışana dek.

"Ben sadece senin yanında olmak istiyorum. Korktuğum tek şey sensiz bir hayat Güvercin."

"Seninle tanıştığım ilk andan itibaren sende ihtiyacım olan bir şeyin olduğunu anlamıştım. Şu işe bak ki sende olan bir şey değilmiş. Senmişsin."

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum