Opal - Jennifer L. Armentrout Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mayıs 26, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Opal
Özgün adı: Opal
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Seri: Lux, #3
Çeviren: Bilge N. Zileli Alkım
Sayfa sayısı: 420
Türü: Fantastik
Yayın evi: Dex Yayınları

Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemon'a direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.

Daemon'ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin
titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.

Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.

Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.

Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, Obsidiyen ve Oniks'ten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!

YORUM
Opal'i Daemon'ın öküzlüklerini özlediğimden okuduğumu itiraf edeyim öncelikle. Daemon'ın Obsidiyen'deki Daemon'la alakası kalmamış onu da belirteyim. :( Ara sıra egosunu gösteriyor ama yine de ilk kitaptaki tadı alamadım. Bence yazar Opal'de kalemini bozmuş biraz. Hele Katy'nin yaptıkları ne öyle? Daemon'la ne zaman tartışsalar ertesi gün unutuyor her şeyi. Kız dediğin trip atar arkadaş...

Ha bu arada, söylemeden geçmek istemiyorum, Blake'i bu kitapta sevmiştim. Yine yaptı yapacağını...
-Serinin ilk iki kitabını okumayanlar için spoiler içerir-

Biraz konusuna değinecek olursak, Oniks'in sonunda Black ailesinin öldüğünü sandıkları kardeşleri Dawson geri geliyor. Ama Beth hala SD'nin elinde. Blake çıkageliyor yine. Bağlı olduğu Luxen Chris SD'nin elinde ve Beth'in de orada olmasından faydalanıp bizimkilerle iş birliği yapıyor. Neredeyse tüm kitap boyunca -savaşa hazırlanır gibi- hazırlık yapıyorlar. Hazırlıkları da bir işe yarasaydı bari. :/
Yazar bence bu kitapla okuyucuyu sıktığını anlamış da sonunda karman çorman yazmış merakla bitirmiş kitabı. Yine de Köken'i okumak istediğimden emin değilim.

PUAN
ALINTILAR

"Seni özledim," diye itiraf ettim.
"Biliyorum. Bensiz yaşayamazsın."
"O kadar da uzun boylu değil."
"Hadi, kabul et."
"Al işte. O koca egon yine engel oluyor," diye takıldım.

Daemon ana dilinde konuştu benimle. Söylediklerini anlamıyordum, ancak çok güzeldi, uzaylı yanımı dansa davet eden bir müzik gibiydi.
"Ne dedin?" diye sordum.
"Çevirisini yapmak mümkün değil," dedi "ama insanların sözcüklerine en yakın hali, benim için çok güzelsin."

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum