Ella ve Micha'nın Geleceği - Jessica Sorensen Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Nisan 11, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Ella ve Micha'nın Geleceği
Özgün adı: The Forever of Ella and Micha
Yazar: Jessica Sorensen
Seri: Sır, #2
Çeviren: Şerife Elif Subaş
Sayfa sayısı: 320
Türü: Romantik, Dram
Yayın evi: Pena Yayınları

Bu geleceğine odaklanıp geçmişindeki karanlığı unutmak isteyen Ella okula döner. Ancak geçmişiyle ilgili sorunlar peşini bırakmaz. Aslında onun tek istediği Micha'dır. Hayatta istediği her şeye ulaştığını düşünen Micha ise grubuyla sahne turundadır. Ancak içindeki bir düşünce onu rahatsız eder. Ella'dan uzaktadır ve ondan uzakta olmak sandığından daha zordur. Ella da Micha da bir karar vermek zorundadır. Ya sonsuza kadar birlikte olacaklar ya da birbirinden uzakta olmaya alışacaklar?
YORUM
Ella ve Micha’nın sorunları ilk kitapta olduğu gibi aynı şekilde devam ediyor bu kitapta da. Aslında yazar ikinci kitaba neden gerek duymuş merak ediyorum. İlk kitaptaki konuyu yine ele alarak neden uzatma gereği duymuş acaba? Tek kitap olarak yapsaymış daha iyi olurmuş. Hem okuyucuyu da bu kadar sıkmazdı bence.

Kitabın içeriğine girecek olursak Ella’nın da Micha’nın da ilk kitapta olduğu gibi ailevi problemleri peşlerini bırakmıyor. Ella kendi problemleri yüzünden Micha’yı üzerim diye ondan kaçıyor. Yine. Tabii Micha Ella’yı buna rağmen bırakmıyor. Burada aslında Ella’nın biraz bencilce hareket ettiğini düşünüyorum. Ama Micha öyle seviyor ki Ella’yı yine de bırakmıyor onu.

Sanırım tek kitap olsaydı puanımı daha yüksek verirdim. Kitapları birleştirince biraz daha iyi sonuç verirdi diye düşünüyorum. İkinci kitabı gereksiz olmuş bence.

PUAN
 
ALINTILAR
(Micha)
Ella benim için yaratılmıştı. Ona olan hislerim asla değişmeyecekti. Onu sonsuza kadar sevecektim...
(Micha)
Seni güneşten, havadan, hayattan bile daha çok seviyorum.
Ruhum senindir, Ella May.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum