Hilekar - R. Gaye Önel Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Aralık 06, 2019


TANITIM

Kitabın adı: Hilekar
Yazar: R. Gaye Önel
Türü: Fantastik
Yayın evi: Dokuz Yayınları

Ateşli Kanarlar Serisi 1 Adım Cassie. Ben, tıpkı ailem ve atalarım gibi bir şeytan avcısıyım. Avcılar dengeyi korumak, güvenliği sağlamak için yaratıldılar. Zeki, çevik, korkusuz ve acımasız olmamız gerekiyor. Çünkü şeytanla baş edebilmenin yolu en az onun kadar güçlü olmaktan geçiyor. Bizler cehennemde doğan, büyüyen ve zamanı geldiğinde ölen savaşçılarız. Ve benim zamanım gelmişti. Kendi saldırı ekibimden tarafından ihanete uğradım ve ölüme terk edildim. Her şey sonlanmıştı ta ki ezeli düşmanım şeytanın oğlu Aidanhell beni kurtarana dek. Ve şimdi kaderim yeni baştan yazılıyor & Ben karanlık tahtın bir sonraki varisiyim. Zamanı geldiğinde atalarım gibi tüm şeytan hanedanlığına hükmedecektim. Bunun için doğdum, güç ve karanlık için! Tüm bunlar kral olan babam Lucifer’in ortadan kaybolmasından önceydi. Şimdi on bir hanedanlığı bir araya toplamam ve tahta geçebilmem için yazılan Kehaneti gerçekleştirmem gerekiyor. Ben Kara Krallıkların varisi Aidanhell! Bir kral olacak ve düşmanımın kızını kurtaracağım. Hak ettiğim tahtı alabilmek için!..

YORUM
Herkese merhaba! Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplar sayısından biri daha eksildi. Hilekar, hem merak ettiğim hem de okumaya çekindiğim bir kitaptı çünkü Wattpad kitaplarına karşı ister istemez bir ön yargı içindeyim.

Ön yargı duvarımı yıkan kitaplar da oldu, o duvarı sağlamlaştıran kitaplar da. Onlardan biri de Hilekar oldu ne yazık ki. Kurgunun çok basit olduğunu düşünüyorum. Ergenlik dönemlerinde okuduğum fantastik kitaplar gibiydi. Karakterleri sevemedim. Anlatım ne yazık ki iyi değildi. Özellikle şu kız karakterlerin ana karakterlere karşı olan "aman tanrım çok yakışıklı!", "aman tanrım çok seksi" tepkilerini çok itici buluyorum. Bu kitapta kız karakterin üç cümlesinden biri "çok seksi görünüyor,"du. Okurken gözlerimi devirip durdum.

Yazarın avcı karakterini çok aciz gösterdiğini düşünüyorum. Avcı olarak doğmuş bir karakter nasıl olur da bu kadar işe yaramaz bir karakter olabilir anlam veremedim... Ben kitabı okumanızı önermem ama okuyup da beğenen birçok arkadaşım var. Siz isterseniz Hilekar'a bir şans verebilirsiniz...


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

1 Yorum