Sır - Julie Garwood Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Kasım 07, 2019


TANITIM

Kitabın adı: Sır
Yazar: Julie Garwood
Türü: Tarihi Aşk, Roman
Yayın evi: Epsilon Yayınları

Judith Hampton gururlu olduğu kadar güzel de bir kadındır. Çok sevdiği İskoç çocukluk arkadaşı doğum yapmak üzeredir, bu yüzden Judith yanında olacağına dair ona söz verir. Fakat İngiltereden İskoçyaya gitmesinin özel bir sebebi daha vardır: Hiç tanımadığı babası Maclean Beyini görmek. İskoç topraklarına giderken kendisine eşlik eden Maitland Beyi, Iain Maitland gibi ilgi uyandıran bir adamla daha önce hiç karşılaşmamıştır. 

Judith Maitlandların geleneklerine ve kurallarına uyum sağlamaya çalışırken, Iainin ilgisinden ve özeninden keyif almaya başlar. Yaşadığı tüm zorluklara karşın aşkın sıcaklığını ruhunda hisseder. Ancak geçmişe dayanan o yıkıcı sır gerçek aşkı etkileyecek midir?


YORUM
Upuzun bir aradan sonra herkese merhaba! Bu yıl benim için ne yazık ki pek de kitaplı bir yıl olarak geçmedi. :( Yeni yıla iki ay kala, ne kadar toparlayabilirsem kardır sanırım. :D

Sır, çok uzun zamandır rafımda olan bir kitaptı aslında. Romantik Optik blogunun sahibi Beyza seneler evvel doğum günü hediyesi olarak vermişti. Ha bugün okurum ha yarın okurum derken koca 5 yıl geçmiş aradan.

Tarihi aşk romanları okumayı çok sevdiğim bir tür sayılmaz ama Sır'ı gerçekten çok beğendiğimi söyleyebilirim. Hatta bu kadar iyi bir kitap bile beklemiyordum. Sanırım bu kadar ertelememin nedeni buydu.

Kitap genel olarak akıcıydı. Üçüncül anlatım olmasına rağmen sevdim. Hakkında biraz araştırma yapınca serinin ikinci kitabının olduğunu öğrendim ama sanırım artık iki kitabın da satışı mevcut değil. Sahaflarda bulabilirim diye umuyorum.

Kitap hakkında biraz bahsetmek gerekirse, Judith İngiliz, Frances Catherine İskoç bir kızdır. Çocukken tanışmalarının ardından her yıl sınırda buluşacaklarına dair birbirlerine söz verirler.

Yıllar sonrasında FC evlenir ve Judith'e bir mektup yazar. Doğum esnasında en yakın arkadaşının yanında olmasını ister ve Judith yanında olacağına dair söz verir. Lakin bir sorun vardır, İskoçlar İngilizlerden nefret ediyorlardır.

Köy heyeti FC'nin isteği kırmayıp Judith'i köye getirmek için adam yollarlar. Başlarında Maitland Beyi Iain ile birlikte. İskoç Iain, Judith'e karşı anlamsız bir çekim hissetmektedir ve ondan uzak durmaya çalışmaktadır. Fakat Judith'in İngiliz olmasından daha büyük bir sorun vardır, o da İskoçlar'ın ezeli düşmanı Maclean'ların Beyinin kızı olmasıdır.

Sırlar ortaya çıktıkça daha da karmaşık hale geliyor ve bir anda sayfaları heyecanla çeviriveriyorsunuz. Özellikle tarihi aşk romanı severlere tavsiye ederim. Sürükleyici bir kitaptı benim için.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2 Yorum

  1. Okuyup sevdiğim çerez kitaplardan:)

    YanıtlaSil
  2. Olumlu bir yorum yazmanız dahilinde dost olabiliriz.
    Sizi dost olmaya davet ediyorum.
    https://tr-6.blogspot.com/p/dost-bloggerlar.html

    YanıtlaSil