Soğuk Kahve - Ahmet Batman Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Aralık 22, 2013

TANITIM
Kitabın adı: Soğuk Kahve
Yazar: Ahmet Batman
Sayfa sayısı: 224
Türü: Deneme
Yayın evi: Destek Yayınları

Sıcacık bir kahveden yükselen güzel kokular eşliğinde keyifli bir okuma vaat ediyor Soğuk Kahve.

Topuklu ayakkabı mı yoksa ben mi?

Bir kadını zorlayan bir soru olabilir.

Çikolata mı ben mi? sorusu kadar olmasa da zorlar.

Sizler topuklu ayakkabısı ayaklarını vuran kadınlarsınız.

Topuklarınızın altında kağıt mendiller var.

Bazılarınızın gözyaşlarını silen mendiller işte, yabancı değiller.

O mendiller hep canınızın yandığı yerlerde...

Çok adisiniz pembe rujlar, çekici kılıyorsunuz dudakları.

YORUM
Yazı yazmayı seven insanların yazılarını okumak gibisi yok bence. Ahmet Batman bunu Soğuk Kahve'de her seferinde dile getirdi ve okuduğum her sayfadan büyük zevk aldım. Çoğunlukla ayrılıklar üzerine yazılar kaleme almış yazar. İnce bir mizah anlayışı var ve buna hayran kaldım.

Batman'ın kendi yaşamından örneklere de yer vermesi çok güzeldi. Anlattığı hikayeler, kendi yaşadıklarından diyaloglar ekleyerek hem hüzünlendirdi, hem düşündürdü hem de güldürdü... Son olarak adalete inanmadığı için hukuk fakültesini 3. sınıfta bırakan taksici İsmet'i kesinlikle unutmayacağım. Hayat felsefem oldun. :D

Soğuk Kahve'den sonra Batman'ın ikinci kitabı Sabah Uykum'a başlamak için şimdiden sabırsızlanıyorum. Tavsiyemdir, okuyunuz!

PUAN
ALINTILAR
Eğer bir gün düşersem bir tekme de sen vurma, ayağın acır, kıyamam.
Yediğim kazıkları toplamayı düşünüyorum. En azından matematiğim gelişir.
Neden her şarkının içine giriyorsun?
Eski sevgiyi çok özleyip, içinden mesaj atma isteğin geldiğinde devreye giren otomatik frenleme sistemine gurur denir.
Şarkılar olmasa gerçekten yalnız kalırdık.

Önyargı hayattaki her şeyin önüne geçebilecek kadar güçlü bir saçmalıktır.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum