Aşka Var Mısın? - Natasha Boyd Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Kasım 16, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Aşka Var Mısın?
Özgün adı: Eversea
Yazar: Natasha Boyd
Seri: Eversea, #1
Çeviren: Filiz Tülek
Sayfa sayısı: 368
Türü: Yeni Yetişkin, Romantik
Yayın evi: Yabancı Yayınları

"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." ?

 ...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın." 

Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...

YORUM
Kendimi uzun zamandır eğlenceli ve böylesine akıcı bir kitap okumamış gibi hissediyorum. :D Sanırım öyle de.

Jack Eversea, Hollywood'un ünlü yıldızlarından. Kız arkadaşının onu aldattığını öğrenince bulunduğu yerden kaçmak ister ve kısa bir süreliğine arkadaşının yazlığı olan Butler Cove'a gelir. Hem tek başına! Dışarı çıkıp alışveriş yapamaz çünkü dünya çapında büyük bir üne sahiptir. Ve bulunduğu yeri kimsenin öğrenmesini istemez. Ta ki açlığına yenik düşene kadar...

Kapüşonlu bir şekilde hamburger yiyebilmek için bir kafeye girer ve kızımız Keri Ann ile tanışır. Jack de bunu fırsata dönüştürür ve ev alışverişlerini yapması için Keri Ann ile anlaşır.
Jack, Keri Ann'den orada bulunduğunu kimseye söylememesini tembih eder, Keri Ann bunun için söz verir ama çenesini uzun süre tutamaz tabii. :D

Keri Ann başlarda Jack'e epey kafa tutar -ki kızın o tavırlarını ben çok sevmiştim :D- bir süre sonra birbirlerine karşı hissettikleri çekimlerin farkına varırlar ve yakınlaşırlar ama büyük bir problem vardır ki Jack'in iki hafta içinde Hollywood'a geri dönmesi gerekmektedir. Çünkü imzaladığı bir sözleşme vardır ve kariyerini yitirmek istemez. Jack o iki haftayı iyi değerlendirmek ister, Keri Ann de öyle. Ta ki bir gün Jack'in sevgisi 'büyük haberle' çıka gelene kadar...

Kitabı genel anlamda çok sevdim, ayrıca kitabın sonunu öyle bıraktığı için yazara sevgi ve saygılarımı iletiyor, yayınevinin de bizleri çok bekletmeyeceğini umuyorum. :D Son olarak sizi favori alıntılarımla baş başa bırakıyorum...

PUAN
ALINTILAR
Bu noktaya nasıl gelmiştim? Kendi halimde yaşayıp gidiyordum, nasıl olmuş da birileri hayatıma Jack Eversea formunda bir bomba bırakıp ortadan kaybolmuştu?
Ben... ah... ben hayatım boyunca hiç böyle hissetmemiştim," diye itiraf ettim dürüstçe.
İçini çekti. "Ben de öyle Keri Ann. Ben de öyle."
"Eğer geleceğimde olacağını bileydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim." -Jack.
"Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın." -Keri Ann.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum