Çığlık - Becca Fitzpatrick Kitap Yorum

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Kasım 13, 2013

TANITIM
Kitabın adı: Çığlık
Özgün adı: Crescendo
Yazar: Becca Fitzpatrick
Seri: Düşmüş Baş Melekler Serisi, #2
Çeviren: Sevinç Tezcan Yanar
Sayfa sayısı: 407
Türü: Fantastik, Genç Yetişkin
Yayın evi: Pegasus Yayınları

Okurları tutsak eden büyük heyecan ve keyifler okunan Fısıltı ikinci kitabı Çığlık'la kaldığı yerden devam ediyor...

Nora Grey'in hayatı mükemmellikten hala çok uzaktadır. Hayatına kastedilmiş olması hoş bir deneyim olmasa da en azından bu durumun içinden bir koruyucu melek sahibi olarak çıkmıştır. Gizemli, çekici ve muhteşem bir koruyucu melek. Ama Nora'nın hayatındaki yerine rağmen, Patch'in hareketleri kesinlikle meleksi değildir. Hatta her zamankinden daha anlaşılmaz görünmektedir; tabii bu mümkünse.

Hayatındaki gerçeklerin ne olduğunu umutsuzca öğrenmek isteyen Nora, cevaplara ulaşabilmek için kendisini giderek tehlikeli hale gelen durumların içerisine sokar. Ama belki de bazı şeyler olduğu gibi bırakılmalıdır, zira gerçek, güven duyduğu her şeyi ve herkesi yok edebilir.

YORUM

Çığlık, gerçekten çığlık atılası bir kitaptı. Nora, duygularını öyle güzel anlatıyor ki, o hayatı ben yaşıyormuş gibiydim. Kitabın çoğu bölümü Patch'in bir takım işleri yüzünden Nora'dan ayrı geçiyor. Marcie cadısı yüzünden de sürekli tartışıyorlar, kavga ediyorlar vs... Duygular ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Gözlerim doldu, bir ara ciddi ciddi ağlayacaktım, kendimi zor tuttum vallahi! Sürükleyici, kendinizi kitabın içerisinde kaybediyorsunuz. Bu macera bir harika dostum! :D Betimlemeler de o kadar güzeldi ki adeta film izliyor gibiydim. Becca gerçekten başarılı bir iş daha çıkarmış. Harika ama bir o kadar da merak uyandırıcı bir son yapmış yazar, haliyle bir sonraki kitaba geçmek için sabırsızlanıyorsunuz, ben de öyle! Unutmadan, kitabın sonunda merak ettiğimiz Patch'in gerçek adını da öğreniyoruz! Ve bu seriyi okumayanlar için söylüyorum, gerçekten zaman kaybetmeyin. Şiddetle tavsiyemdir! :)

PUAN

ALINTILAR
Parmağımı gömleğinin yakasına geçirip onu kendime doğru çekerken Patch'e, "Beni sakın terk etme," dedim.
"Sen benimsin melek, bana sonsuza dek sahipsin."

...
"Bana şişko dedi. Ölmeyi hak ediyor." Vee burnundan soluyordu.
Marcie, "Beni nasıl öldürmeyi planlıyorsun?" diye tısladı. "Üstüme oturarak mı?"

*Marcie konuştuktan sonra*
Vee, "Bir şey duydun mu Nora?" dedi. "Bana bir şey duymuşum gibi geldi."
"Kesinlikle bir şey duydun," diye onayladım.
Vee bana "Bir köpek osurmuş olabilir mi?" diye sordu.
Başımı salladım. "Sanırım öyle."
Marcie'nin gözleri iki çizgiye dönüştü. "Ha ha."

"Sen deli misin?" dedim.
"Senin için deliriyorum."
"Patch!"

Kısa bir sessizlikten sonra, "Bizim durumumuz ne olacak?" diye sordum.
"Birlikteyiz." Kaşlarını soru sorar gibi kaldırdı.
"Çok kavga ediyoruz." dedim.
"Ama çok da barışıyoruz," dedi.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum