Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu - Alison G. Bailey Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mart 28, 2020


TANITIM
Kitabın adı: Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu
Yazar:  Alison G. Bailey
Türü: Genç Yetişkin
Yayın evi: Yabancı Yayınları

Hayatım boyunca birçok şeyden emin olmadım fakat onu sevmem bunların arasında değildi. Bu dünyada olduğum her an, her dakika kalbim ona aitti. Bu konuda hiç şüphem yoktu. Ona olan sevgim çok farklı şekillere büründü ama daima, su götürmez bir gerçek olarak kaldı.

Amanda Kelly hayatı boyunca arzu ettiği kusursuzluğa ulaşabilmek için her zaman kontrollü birisi olmuştu. Kusursuz olma tutkusu ve aynı zamanda değersizlik hissi tüm yaşamı boyunca yakasını bırakmamıştı. Hayatında kusursuz olduğunu düşündüğü tek şey, en yakın arkadaşı Noah ile aralarındaki bağ idi.

Amanda'nın hayatındaki her şey planladığı gibi ilerliyordu, ta ki bir gün uyanıp, Noah'ya âşık olduğunu anlayana kadar. Kontrol altına alamadığı tek şey Noah'nın onu nasıl etkilediğiydi ve Amanda ona asla sahip olamazdı. Hayatı altüst olan Amanda hayallerinden ve arzularından vazgeçmek zorunda kalmak üzereydi. Hayatını tamamen kontrol altında tutamayacağını öğrenmesi gerekiyordu ama bunu fark etmesi neye mâl olacaktı?

Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu, geçmişte yaşananların şimdiki zamana etkilerinin ve eğer savaşmayı bırakıp yaşamaya odaklanırsanız, şimdiki zamanın ne kadar mükemmel olabileceğinin hikâyesi…

YORUM

Bu kitap GoodReads'de nasıl olur da 4 puanın üstünde olabilir, aklım almıyor... Bir yazar nasıl bu kadar tabiri caizse, iğrenç bir kurgu yazabilir? Kitaba puanım 1, üzgünüm ama 1 puanı bile hak etmiyor...

Çocukluk aşkını konu alan kitapları hep sevmişimdir. Aşk daha masum daha özel olur çünkü. İlk 80 sayfaya kadar her şey çok güzeldi. Olması gerektiği şekilde ilerliyordu. Hatta favori listeme alabilirim edasıyla devam ediyordum ki sonrasında kitap beni resmen hayal kırıklığına uğrattı. Şok üstüne şok yaşadım desem yeridir. Hele bazı sahneleri okurken midem bulandı. Tiksindim. İğrendim. Karakterlerden, yazardan nefret ettim.

Kitabın geniş özetini anlatayım da lütfen okuyup zamanınızı ziyan etmeyin;
Noah: Ben seni arkadaştan öte görüyorum Amanda..
Amanda: Olmaz Noah arkadaşlığımızı kaybedemeyiz..
(Zaman geçer)
N: Seninle arkadaş kalmak istemiyorum Amanda. Sevgili olalım.
A: Ben sana layık değilim daha iyisini hak ediyorsun Noah. Ayrıca ben arkadaşlığımızı kaybetmek istemiyorum.
(Noah başka kızla beraber olur hanım kızımız kıyameti koparır)
A: Onunla beraber olamazsın
N: Benim ihtiyaçlarım var Amanda.. (!!??!! bunu söylemiş olduğuna gerçekten inanamamıştım)
(Zaman geçer)
N: Amanda seni seviyorum lütfen bize bir şans ver.
A: olmaz Noah yapamayız. Seni kaybetmek istemiyorum. (Ağlar)
Bla bla bla......

Evet, kitap tamamen bundan ibaret. İğrenç dediğim kısımları anlatmak bile istemiyorum. Hiçbir kitap için kimseye okumayın dememişimdir. 1 puan verdiğim kitaplara bile ‘siz bir şans verebilirsiniz’ yazarım hep. Ama lütfen bu kitabı okuyup zamanınızı boşa harcamayın.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2 Yorum

  1. Pek merak ettiğim bir kitap değildi zaten ama yorumunu okuyunca epeyce bir soğudum. Tutarsızlık had safhada resmen. :D

    YanıtlaSil