Çocukluk Aşkını Konu Alan 5 Mükemmel Kitap

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Aralık 19, 2019


Siz de benim gibi çocukluk aşkını konu alan kitapları seviyor musunuz? Ben bayılıyorum bu konudaki kitapları okumaya. *-* Okuyup çok beğendiğim, okumanızı önerdiğim birkaç kitabı aşağıya listeledim. Sizin de önerebileceğiniz çocukluk aşkını konu alan kitaplar varsa yorumda belirtirseniz çok sevinirim.*-*


1. Umutsuz - Colleen Hoover
Colleen Hoover'a bu kitapla aşık oldum diyebilirim. Umutsuz hala unutamadığım anılarıyla favorilerimde. O kadar güzel bir aşkı ele almıştı ki unutmak imkansız. Ve arka planda dönen hikayenin diğer tarafı tabii ki. Detaylara şuradan göz atın.

2. Bir Sır Saklı İçimde - Jullie Berry 
Kalbinizi hoplatacak türden bir kitap aslında bu. O kadar heyecanlı ilerliyor ki acaba bir sonraki sayfada neler olarak diye merakla okuduğumu hatırlıyorum. Okuyan herkes bayılıyor bu kitaba. Baskısı hala var mı bilmiyorum ama kesinlikle bir şans vermelisiniz. Detay için şuraya.

3. Bin Öpücük - Tillie Cole
Bu kitaba kalbimi bıraktım. Bin Öpücük'te hiçbir kötülüğe yer yok. Şirin ve bir o kadar kalp ağrısı çektim okurken. O kadar tatlılardı ki... Sonu biraz hüzne boğuyor lakin mutlaka okuyun dediklerimden biri. Detay için şuraya.

4. Şansını Dene - Jessica Sorensen
Her kitap önerisi isteyene şiddetle tavsiye ettiğim bir kitap da Şansını Dene. Bu kitaba yayınevinin çok haksızlık ettiğini düşünüyorum. Kitabın sonu aşırı heyecanlı bitmişti ama serinin devamını getirmediler. Bir umutla bekliyorum çıksın diye ama bu gidişle İngilizce versiyonundan okumak zorunda kalacağım gibi görünüyor. Detay için şuraya.

5. Sen Gittiğinden Beri - Penelope Douglas
Bu kitaba başlarken neyle karşılaşacağımdan pek emin değildim açıkçası. Ama kitaba başlamamla bitirmem bir oldu diyebilirim. Çok eğlenceli ve merak uyandırıcıydı. Birbirlerinden nefret eden ama aynı zamanda gizliden gizliye birbirlerine deli gibi aşık bir çiftin hikayesi. Detay için şuraya.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

5 Yorum

  1. Paylaşım için teşekkürler, çok tatlı bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel kitaplar. Listeme ekledim. Teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir liste. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz kitapları sevemiyorum çünkü eski acılar ve anılar aklıma geliyor ki ilk aşk çocuklukta yaşanan değil bence insanı hem mutluluk hem üzüntüden aglatandir. Seviyorum sanırsın belki de yeterince sevmedin kimseyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nebze haklısınız aslında. Ben şuan evli biriyim mesela ve çocukluk aşkımla evlenmedim :D Ben onu tatlı bir anı olarak hatırlıyorum sadece. "Çocukluk işte," diyorum hatta. Kötü bir anı olarak anımsamıyorum yani. Shakespearın dediği gibi, düşüncemize bağlı iyilik, kötülük. Belki siz de kötü yanları bırakıp iyi hatıralar olarak anımsamalısınız. :)
      Bu tarz kitaplar aşkı çok daha saf çok daha özel anlatıyor yazarlar. Çocukluktan gelen masumluktan kaynaklı sanırım.(Hepsi için geçerli değil tabi.) Bu yüzden ben çok severek okuyorum bu tarz kitapları. :)

      Sil