Not: Seni Hala Seviyorum (#2) - Jenny Han Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Haziran 25, 2018

TANITIM
Kitabın adı: Not: Seni Hala Seviyorum
Yazar: Jenny Han
Türü: Genç Yetişkin
Yayın evi: Pegasus Yayınları

Aşk kolay değildir.
 Onu bu kadar muhteşem kılan da bu!

 Lara Jean ve Peter’ın sözleşmesinde aşağıdaki maddeler yer alıyordu:
• Peter beş dakikadan fazla gecikmeyecek.
• Lara Jean, Peter’a herhangi bir el işi yaptırmayacak.
• Peter her gece uyumadan önce Lara Jean’i aramak zorunda değil ama isterse arayabilir.
• Lara Jean sadece canı istediğinde partilere gidecek.
• Peter, Lara Jean her istediğinde onu arabayla alacak.
• Lara Jean ve Peter birbirlerine her zaman dürüst olacaklar...

İlişki oyunları bir gün gerçek olunca işler zorlaşmaya başlar, internette yayılan ve bütün okulun izlediği öpüşme videolarıyla da iyice karmaşık bir hal alır. Üstüne üstlük peter eski sevgilisiyle daha çok vakit geçirmeye başlar. Yoksa onu hâlâ unutamamış mıdır? Bu sırada, geçmişinde önemli bir yere sahip olan John yeniden ortaya çıkınca Lara Jean ondan hâlâ çok hoşlandığını fark eder. Peki aynı anda iki kişiden hoşlanmak mümkün mü? Lara Jean bu sıkıntılı ve kafa karışıklığıyla dolu süreci atlatmayı başarabilecek mi?


YORUM
Uyarı: İlk kitabı okumayanlar için spoiler içerir.

Lara Jean ve Peter'ın birliktelikleri harika bir şekilde ilerlemekteydi, ta ki Genevieve sorun olmaya başlayana kadar.

Gönderilen mektuplardan tek bir tanesi geri dönüş yapmamıştı. Mükemmel yakışıklı John Ambrose McClaren. Mektubunun kendisine çok geç ulaşması sonucu mektubu alır almaz Lara Jean'e bir mektup yazar ve sıkıntı dönemleri başlayan Lara Jean ile Peter'la ilişkilerinin tam ortasına düşüverir.

Peter, bir türlü Genevieve'den vazgeçemiyor, Lara Jean bunu gördükçe çılgına dönüyordur. Gen'in tek yaptığı Peter'ı yanına çekmek, Lara Jean'in ikinci planda olduğunu kanıtlamaktan başka bir şey değildir.

Peter'la araları açılmaya başlayan Lara Jean, John'la daha çok vakit geçirmeye ve onun seline tutulmaya başlar. Ama Peter'ı da bir türlü geride bırakamaz. Kafası artık tamamen karışmıştır.

Hem Lara Jean hem de Peter kitapta zaman zaman beni de deliye çevirdi. Peter'ın Gen'i problemlerinden dolayı sürekli el üstünde tutması çok sinir bozucuydu. Lara Jean her fırsatta Peter'ı affedip ona bir şans vermesi de cabasıydı. Neyse ki kitabın sonuna doğru beni tatmin edebildi... Kitabı okurken ister istemez ben bile John ve Peter arasında kalır oldum. Ama sanırım Peter bir tık daha ağır basıyordu. *-*

Not: Seni Hala Seviyorum, ilk kitabı kadar eğlenceli ve güzeldi. Üçüncü kitabı en kısa zamanda okumayı planlamaktayım. Seri sonunu çok merak ediyorum.

Serinin diğer kitapları;
#2 Not: Seni Hala Seviyorum
#3 Şimdi ve Sonsuza Dek Lara Jean

PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2 Yorum

  1. Yazarın kitapları alınacak listemde ama henüz sıra gelmedi. Bakalım ne zaman sıra gelecek :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. yazlık gibi sanki iyimiş, bi de şey vardı sende aklımda, sevdiğim bütün erkeklereee :)

    YanıtlaSil