Yeni Cennet (Toz Diyarları, #3) - Moire Young Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Ekim 04, 2017



TANITIM
Kitabın adı: Yeni Cennet
Özgün adı: Dust Lands
Yazar: Moira Young
Seri: Toz Diyarları, #3
Türü: Distopya
Yayın evi: Ephesus Yayınları

Tutkusu herkesi ölümden kurtardı. Ama şimdi onları yerle bir edebilir… 


Saba, yıldızların onun için yazdığını gerçek kılmaya ve DeMalo’yu yenmeye hazırdır. Fakat bir gün Yeni Cennet’in bambaşka bir haline tanık olur ve aklı iyiden iyiye karışır. Dahası DeMalo Yeni Cennet’in inşasında Saba’nın kendisine yardım etmesini istemektedir. Üstelik isteği yardımla da sınırlı değildir. Saba için sürpriz bir teklifi de vardır. 

Distopik üçlemesinin ilk iki kitabı Kan Kırmızı Yol ve Asi Yürek’le okurların aklını başından alan Moira Young, serinin final kitabı Yeni Cennet’le hikâyeyi muhteşem bir finalle nihayete erdiriyor.


YORUM
İkinci kitabın son sayfalarını heyecanla çevirdiğim serinin son kitabına büyük beklentiler içerisinde başladım. Yeni Cennet, tutunduğum o heyecan dalını kırıp attı ne yazık ki.

Bu kitap, serinin diğer kitaplarına göre daha durağan işlenmişti bana göre... Hiç heyecan yakalayamadım ki okurken atladığım sayfalar bile oldu.

Saba çok güçlü bir karakter. Ailesi için yapamayacağı şey yok. Bunu seri boyunca çok iyi bir şekilde algılıyoruz. Gel gelelim Yeni Cennet'te uğruna savaştığı şeylerden geriye hiçbir şey kalmıyor Saba'nın. Ve sonu öyle geçiştirerek anlatmış ki yazar, okurken "ne oluyor ya?" demeden edemedim. İlk iki kitaptan çok farklıydı bu kitap. Sanki yazar sonlara doğru sıkılmış da bir olay patlatıp final yapayım demiş gibiydi. Lakin Kan Kırmızı Yol (#1) ve Asi Yürek (#2)'i çok severek okumuştum.

Seriyi önerir miyim? Aslında öneririm. O sona rağmen, belki benden daha çok sevebilirsiniz.


PUAN

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum