Oniks - Jennifer L. Armentrout Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mart 31, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Oniks
Özgün adı: Onyx
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Seri: Lux, #2
Çeviren: Bilge N. Zileli Alkım
Sayfa sayısı: 395
Türü: Fantastik
Yayın evi: Dex Yayınları

Daemon'la aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.

Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!) gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada.

Eğer Daemon'ın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemon'a yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?!

Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.

Ultra yakışıklı ve ultra odun Daemon Black geri döndü!
YORUM
Lux serisinin ikinci kitabı Oniks de bitti. Genel bakışla biraz durağan işlenmişti ama çok sıkılmadım. Buna rağmen akıcıydı. Zaten kitabı sırf Daemon için okuyorum desem yalan olmaz. Öküz ve bir o kadar da odundur kendisi. Tam aşık olunası bir karakter yani. Gerçi Obsidiyen'deki halini aynen Oniks'de de sürdür diyemem. Katy'e aşık olduğunu fark ettikçe karakteri de birazcık değişmeye başlıyor haliyle.

Kitapta genelde tahmin ettikleriniz çıkıyor. En azından benim öyleydi. Rahatlıkla tahmin yürütebiliyorsunuz. O kısım kötü bence. Ters yöne çekilmeyi hep sevmişimdir daha cazip gelir her zaman. Bu arada ilk kitabı okumayanlar için yorumumda spoiler içerir bilginizle.

Obsidiyen'de Daemon'ın Katy'i ölümden kurtarmasıyla Katy mutasyona uğruyor. Artık Katy'nin de bir takım özel güçleri var ve en önemlisi de Daemon'la aralarında gerçek anlamda bir bağ oluşuyor. Oniks'e Blake adında yeni bir karakter katılıyor. Katy'le takılmaya başlıyorlar. -Bu bizim uzaylımızı biraz delirtiyor tabii- Daemon, Blake'te hep yanlış bir şeyler olduğunu düşünüyor. Kıskançlıktan mı yoksa gerçekten mi öyle düşünüyor dersiniz? Bunu da kitabı okuyunca öğrenirsiniz. :P Bu böyle bitmiyor tabii, olay birbirini kovalıyor kitapta. 2 yıl önce Daemon ve Dee'nin (Dee, Daemon'ın kız kardeşi bu arada) öldükleri sandıkları kardeşleri Dawson aslında ölmemiş olabilir. Bunu araştırırken hayal kırıklığına uğruyor da olabilirler elbette. Üçüncü kitaba başlamak için şimdiden sabırsızlanıyorum. 

PUAN
ALINTILAR

Çamaşır odasından fırladım, koridorda hoplaya zıplaya yürümeye başladım ve şarkı söylemeye başladım. "Bir koku ve bir ses, kayboldum ve bulundum. Kurt gibi açım. Çizgi üstünde bir şey uyumsuzluk ve uyak...falan filan, la la la..."
"Orada 'uluyorum, bağırıyorum. Peşindeyim' diyor. Falan filan demiyor."
Gür sesten ürkmüş bir şekilde çığlığı bastım ve hızla arkamı döndüm. Daemon evime girmişti.

...
Sessizce güldüm ve nota şöyle cevap yazdım;
Daemon her zaman seksi görünüyor!!!
Notu Carissa'nın masasına bırakmaya çalıştım ama ben daha parmaklarımı çekemeden birisi notu elimden kaptı. Hay ben böyle işin... Ağzım bir karış açık kaldı ve yanaklarım kıpkırmızı oldu. Arkamı dönerek Daemon'a ters ters baktım. Ve Daemon notu okumaya başladı...

"Beni takip mi ediyorsun?" diye sordum.
"Seni takip etmiyorum. Sadece sana göz kulak oluyorum." dedi Daemon.

...
Hala ukalanın tekiydi. Evet, o pis pis sırıtması da hala sinirimi tepeme çıkarıyordu.
Ama seviyordum onu.
Öküz de beni seviyordu.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum