Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout Kitap Yorumu

By Kitapların Senfonisi (Büşra) - Mart 17, 2014

TANITIM
Kitabın adı: Obsidiyen
Özgün adı: Obsidian
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Seri: Lux, #1
Çeviren: Bilge N. Zileli Alkım
Sayfa sayısı: 354
Türü: Fantastik
Yayın evi: Dex Yayınları

Her şeye yeniden başlamak çok berbat.

Annemle birlikte Batı Virgini'aya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar.
Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.

O, ağzını açtı.

Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı.

Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.

Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemon'ın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.

Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar
Daemon'ın yanından ayrılmamaktı.
YORUM
Sonunda ben de Luxenlarla tanıştım. Çok uzun zamandır başlamak istediğim seriydi.
Çok da merak ediyordum bu uzaylı hikayesini. Eh, tanışmakla kalmayıp Deamon'ın yakışıklılığına gönül kaptıranlardan oldum. :D

Okurken hiç sıkılmadım diyebilirim. Akıcı anlatımıyla da çabucak bitiverdi.
Katy Swartz'ın -namıdiğer Kedicik- annesiyle birlikte yeni bir kasabaya taşınmasıyla başlıyor her şey. Taşındıkları evin hemen yanında Deamon Black -yakışıklı uzaylımız- ve kız kardeşi Lesa kalıyor. İnsanlarla çok haşır neşir değiller çünkü güçlerini kullandıklarında insanlar üzerinde iz bırakıyorlar. Bu iz de sadece uzaylılar tarafından görünüyor. Deamon'ın tüm uyarılarına rağmen kardeşi Lesa, Katy'den uzaklaşmıyor. Aksine çok yakın arkadaş oluyorlar. Zamanla Deamon'la da yakınlaşıyorlar. Tabii Deamon her seferinde öküzlük ediyor orası ayrı. :D

Arumlar diye de ayrı uzaylılar var ve onlar da Luxenlerın güçlerinden besleniyorlar. Luxenlar her ne kadar kaçmaya çalışsa da pek başarılı olamıyorlar. Her neyse yazım spoilere gitmeden sonlandırayım. Özellikle fantastik kitap severler bu kitabı okumayı atlamasın derim. Ben ikinci kitaba başlamak için sabırsızlanıyorum bile.

PUAN
ALINTILAR
Daemon bir an beni izledi, sonrada ağzı kulaklarına vardı. "Benimle takılmak istemiyor musun?"
"Ee, hayır."
"Neden peki?"
Gözlerimi devirdim. "Her şeyden önce, öküzün tekisin."
Başıyla onayladı. "Olabilirim."
"Amma aşağılıksın. Sana bunu söyleyen oldu mu hiç?"
Neşeyle güldü. "Ah, Kedicik, kutlu hayatımın her gününde hem de."
Daemon fiziksel anlamda şimdiye kadar gördüğüm en kusursuz erkek olabilirdi. Ama aynı zamanda gezegendeki en büyük hıyar da olabilirdi.
"Zombi olmamanıza sevindim bak. Beynimin geriye kalanının güvende olduğunu bilmek güzel," diye mırıldandım.
Daemon bana doğru eğildi. "Birisi sırf seni davet etti diye onunla dansa gitmemelisin."
Başımı eğip anahtarlara baktım, gözüne bunları saplayabilir miyim diye düşünüyordum. "Bunun seni neden ilgilendirdiğini anlamıyorum."
"Sen kız kardeşimin arkadaşısın, o yüzden beni ilgilendirir."
Hayretle ona baktım. "Bu şimdiye kadar duyduğum en berbat mantık." 

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 Yorum